Vent til onsdag!

Reklame | Meg og mitt

Det har vært en så heftig helg i nettbutikken at vi er utsolgt for en lang rekke varer. Vi får imidlertid inn enormt med forsyninger tirsdag og onsdag, så hvis du vil ha størst mulig utvalg når du bestiller ville jeg ventet til onsdag med å bestille.

 

Noe av det som ventes inn er:

  • Røkt havlaks
  • Røkt laks fra Kranes kjøkken på Sørøya
  • Tørket reinkjøtt
  • Tørket reinhjerte
  • Tørket og røkt reinhjerte
  • Bare rein spekepølse
  • “Spell-Ola”
  • Pinnekjøtt av rein
  • Reinsdyrsnack(25 g)
  • Umberto spekepølse fra Mydland.(Urtespeket skinke i VERDENSKLASSE)
  • Frans Josef tapaspølse fra Mydland. (Å herre gud)
  • Havtrøffelsalt fra Molta
  • Moskuspølse!!!
  • Elgpølse
  • Håndlagde sjokoladeplater fra Honnibakes i Honningsvåg.(En ÆRE å kunne selge disse til dere!)
  • Ny ladning hæstkuker
  • +++

Du må gjerne bestille nå altså hvis du finner du du liker, for det er MYE igjen der inne, men hvis du ønsker noen av de produktene jeg ramset opp, så venter du, ok?

 

Ellers har jeg en litt sliten dag i dag. Ikke tom for energi, men er så mye tankevirksomhet ang. drifta. Snakker i telefonen hele tiden. Fikk også mail fra forlaget om at boka mi selger dårlig ute i butikkene akkurat nå. WTF, selger boka mi DÅRLIG?! Den som skulle ta Norge med storm og knuse alle rekorder. Tror den “bare” har solgt rundt 5000 eksemplarer. Skuffende, men dere fikser det, sant? Gå inn på ark.no og kjøp en bok i julegave til noen du er skikkelig glad <3

 

Skal forresten se på et lokale i morgen til Nettbutikken. Jeg har ikke overdrevet når jeg har sagt at dette virkelig begynner å bli stort, og jeg trenger sårt et lokale å drifte fra. Skal se på lokalet der salig “Han steike” og senere salig “Blomsterpikene” lå i. Perfekt lokalitet og størrelse. Jeg har ikke tenkt  gå i den klassiske fellen at man leier et alt for lite lokale slik at man ikke har rom for å vokse. Planen min er alltid å vokse. Det er en lidelse jeg har. Den kalles kjøpmannsyndromet. Da må man leie et lokale man kan vokse i. Uten at det er så dyrt at det kveler deg før du har blitt stor nok.

 

Du, hvis du har bestilt noe i nettbutikken, er det greit for deg at jeg bare slapper av i dag og ikke pakker noe? Det har kommet inn ca 60 ordrer i dag, kan jeg pakke dem i morgen? Så får jeg ligget litt på sofaen. Se en film. Slappe helt av før jeg gyver løs i igjen i morgen og onsdag?

 

Hils jorden, jeg reiser hjem!

 

 

 

19 kommentarer
    1. Fikk pakke i postkassen i dag. Måtte bare smake på tørka reinkjøtt og det forsvant fort. 3av 4 unger likte det godt og var stadig innom kjøkkenet for en bit til (de er dessverre ikke vant med slike goder da det er vanskelig å få tak i her i Stavanger, noe som har vært et savn siden jeg er vokst opp med mye reinkjøtt). Så blir nok flere bestillinger!! Satser på å få tak i reinhjerte!!! Det er jo drømmen!!!

    2. Kunne ha putta en sokk i reketrusa, da hadde det harmonert litt mer med reste av kroppen 🤣🤣🤣🤣

      1. Sommer har du ikke annet å skrive så la vær. Bra at du selv har en modell kropp da. Var ikke min humor hvis det var humoristisk du skulle være eller rett og slett slem og dømmende nett troll.

        1. Dette var faktisk en spøk. På 70/80 tallet puttet jenter sokker i bh for å få større pupper, guttene putta i trusa 🤣🤣🤣. Tankene gikk tilbake til den tiden. Når man stiller seg i trusa, må man faktisk tåle en kommentar

          1. Sommer Du får holde deg inne på bloggen til kjerringtanker og snakke dritt om andre bloggere der . Da har du en likesinnet . Dere har nok de veldreide modellkroppene selv 😎 . Sånne som dere kan man jo bli kvalm av

    3. Jeg har i 2003 overhørt at jeg er forfulgt av ‘mafian’, og har funnet ut at jeg er etter Odin, kong David, Batseba og profeten Muhammed(!) faktisk.

      Og da jeg dro til USA, i 2005, så ble jeg sendt rett tilbake til Europa, uten noen god forklaring, som jeg kunne se.

      Jeg lurer på om Johanitterordenen tuller med de som er etter profeten Muhammed?

      Jeg har jo aldri engang hvert kristen.

      Jeg er jo vanlig norsk, og er mest stolt av å være etter Odin egentlig.

      Jeg er også etter danske konger, som Kong Erik Glipping, kong Waldemar Seier, etter Willhelm erobreren og Gange-Rolv osv.

      For vår danskfødte mormor, Ingeborg Ribsskog, var etter Nyholm, Fog, Foss, Løvenbalk osv.

      Så hun var i slekt med de danske kongelige blant annet.

      Men politiet vil ikke fortelle meg hvem den her ‘mafian’ er, og de vil ikke etterforske mordforsøk mot meg, på min onkel Martin Ribsskog, sin samboer, sin gård, i Kvelde, i 2005.

    4. For oss søringer, kan du skrive noe om hva man kan ha inntil det du selger i nettbutikken? Jeg har veldig lyst å bestille, men vet ikke hva jeg skal lage i tilfelle 😂

    5. Energien din smitter så mye at jeg kjenner en gryende gründer vokse i meg. Det er et stort, ubrukt marked der ute som trenger å fylles med noe. Jeg må bare finne ut hva og hvordan fylle det.
      Veldig fint at du sprer så mye av den knallgode maten som finnes rundt oss!
      Årets julegaver er stort sett i boks, neste år kommer det til å bli spiselige gaver fra mest mulig kortreist 👍🤗

      1. Er vel ikke så veldig kortreist å sende Strandamør fra Sunnmøre til Alta for så å returnere den til en adresse sørpå. Blir fort tre tusen kilometer. Litt kortere med varer fra rundtomkring Alta, det blir bare ett tusen femhundrede kilometer 😅

        1. Konseptet med nettbutikken er å samle sammen alle mine favorittprodukter på ett sted. Produkter jeg har plukket ut gjennom 20 års erfaring i matbransjen. De fleste av disse fra småskaleprodusenter, men ikke alle. Familien min er opprinnelig fra Sandøy kommune, nå slått sammen med Ålesund kommune, og Strandamør har jeg fått inn med morsmelken. Jeg har smakt hundrevis av morrpølser opp gjennom årene, men dette er min absolutte favoritt. Derfor fortjener den sin plass i nettbutikken i likhet med alle de andre kvalitetsproduktene jeg har plukket ut.

      2. Er vel ikke så veldig kortreist å sende Strandamør fra Sunnmøre til Alta for så å returnere den til en adresse sørpå. Blir fort tre tusen kilometer. Litt kortere med varer fra rundtomkring Alta, det blir bare ett tusen femhundrede kilometer 😅

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg