Verdens beste ansatte!

Jeg kan sikkert være en kuk mange ganger, og det må jeg være for å holde kvaliteten på topp i alle ledd med 20 ansatte, men jeg er heller ikke redd for å skryte når folk virkelig gjør mer enn man kan forvente. I dag har de gjort det. Fy fader de har gjort det!

Alle, og da mener jeg virkelig alle sammen, har krummet nakken og stått på, absolutt hele tiden. Det er enormt mye som må gjøres, huskes på, ordenes, stekes, rutes, vaskes, vaskes, vaskes, smile til kundene. Selv om man er sliten. De gjør det. Og de mener det!

Dagen i dag, hvor travel den enn har vært, var bare en prøvesmak på hva som venter oss i morgen. Da er det “ribbedag” og mange, mange, mange hundre kilo med fersk, nordnorsk ribbe skal ut til kundene. Det skal kuttes og rutes og krydres og kaukes  og ropes, og vi kommer til å vasse i bakker og kjøtt og plast og fandens oldemor. I tillegg til absolutt alt annet. Det kommer til å bli kaos, men det blir et godt kaos. Fordi jeg har ansatte som kan, vil og som får det til. Fordi jeg har ansatte som forstår hvor viktig disse dagene med absurd handling er for bedriften, for oss, for dere. De er rett og slett bare best. Enkelt og greit!

 

Stolt og glad Kokkejævel avslutter kvelden med varm aftens som Kjærest har lagd. Jeg gleder meg, både til den og til i morgen 🙂

 

Vi smattes!

17 kommentarer
    1. Så flott at du skryter og roser dine ansatte.👍👍. Det er ikke alle sjefer som gjør det, uten gode ansatte ville ikke butikken kunne yte god service til kundene. Stor stjerne til deg, som ser nytteverdien av gode og trofaste ansatte..🌟🌟🎄💐

    2. Godt med gode ansatte, men det krever god ledelse 👍🏻 🎄 Et spørsmål hvis jeg kjøper fersk ribbe på lørdag og ruter og krydrer den samme dag, holder den da frem til julaften som ferskvare ?
      Har tidligere kjøpt fersk ribbe og puttet den i fryseren men ønsker å prøve å bruke den uten å fryse den på forhånd i år. 🤶🏻🎄🎅🏻
      God jul til deg og dine 💜💜💜

    3. Så bra, med flinke folk går alt på skinner, men det ligger mye arbeid i forkant å da, lykke til i morra, til deg og dine engler😍

    4. Husk å rose når de “bare” gjør det de skal òg. Ikke spar på skryte til de gjør noe helt spesielt, da kan det hende de aldri kommer dit 😀 (lært på Duå-kurs 😂, men hvis jeg var sjef ville jeg brukt det i jobben òg)

      1. Jeg har flotte ansatte, men jeg betaler mange millioner i året for tjenestene de utfører. Jeg skryter hvis de gjør noe utover hva man kan forvente av lønna folk. Slik er jeg lagd. 🙂

    5. Det e nok fordi du fortjener det,og dine ansatte setter enormt pris på deg😍. Tror det beviser at du behandler alle dine ansatte med respekt og ros👍👌. Ønsker deg en rekordomsetning alle de siste dagene🎅🎁. Nyt no kveld3n med kjærest💕

    6. Dine ansatte er A og O for deg,og fantastisk gjort av deg å gi dem all den ros de fortjener.Det er ikke en selvfølge at alle sjefer gjør det……dessuten tror jeg at dine ansatte står på for deg fordi de digger deg og din væremåte.akkurat som mange av oss lesere gjør det. 🙂 Ha en fin kveld og gi kjæresten all den kjærlighet hun virkelig fortjener. <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg