Vi frigir bildene fra da Lillebror ble unnfanget! Del 2:2

Reklame | Kokkejævel

Da jeg i går postet del 1, (Se de famøse bildene HER), av denne bloggserien var det noen som lo, noen som ble skuffa og noen som ble irriterte/sinte. Og sikkert noen med ulike kombinasjoner av disse.

 

Monica Navarro skriver:

“😂😂😂👍🏻”

 

“Hen” skriver :

“Nytt “sosiologisk eksperiment” for noen ekstra lettjente kroner inn på kontoen…? Du kan jo heller be den harde kjernen av fans om å vippse litt eller sende en sjekk, og så holde deg til noenlunde seriøse innlegg for resten av verden. Ville vært mer ryddig.”

 

“Lina” skriver :

“Mer billig går det ikke å selge seg inn. Det er leit å tenke på hva dine barn må møte av reaksjoner på overskrifter. Som dette.”

 

“Mornor” skriver:

Dette er vel det mest meningsløse innlegg du har postet? 🤔

 

“Birte” skriver

Ha ha ha ha…hilse fruen ❤

 

“Monak” skriver:

Skal vel teste antall klikk på en overskrift da 😂😂😂

 

 

“Mornor” lurer på om dette er det mest meningsløse jeg har postet. Jeg er faktisk et ganske godt spørsmål, for jaggu har jeg postet mye ræl, så vanskelig å måle alt søppelet opp mot hverandre. Har også postet tomme blogginnlegg minst en gang før, så jeg kan heller ikke slå i bordet om dette er “nybrått” en gang. “Mornor”, jeg vet faktisk ikke, men kommer nok ganske høyt opp på lista, men holder ikke til en førsteplass. Topp 5 kanskje.

 

“Lina” mener at det ikke er mulig å selge seg mer billig enn dette og at mine barn møtet masse reaksjoner på sin vei pga denne idioten av en far. Vel, “Lina”, jeg syns det hadde vært langt bedre å frigi bildene fra selve unnfangelsen av  Lillebror enn å bruke han som reklameobjekt for eksempel. Det er det jo mange som gjør når de får barn. Hva MINE barn angår, og tipper du ikke tenker på mine barn som er langt over 20 år og voksne MENN, men på Datter som er 14, så er det ingen av hennes venner, (eller uvenner for den saks skyld), som følger Kokkejævel på verken Facebook, Instagram eller blogg, så det er lite kommentarer om meg derfra gitt.

 

“Monak” mener flirende at jeg skal teste antall klikk på en overskrift, og så enkelt er det faktisk. Hadde en “dårlig bloggdag” i går med lite lesere. Som også i butikkbransjen, der man opplever at enkelte dager er det liksom “ingen” kunder, men andre dager er det masse, er det også slik på bloggen min. I går var en av disse dårlige dagene og i nitiden på kvelden hadde jeg “bare” 12 000 sidevisninger.

 

Pengemessig spiller det nesten ingen rolle, for de to første ukene av august tjener jeg nesten ingenting på bloggen, da de har ferie folka som sitter og selger inn reklame til blogg.no. 40 000 eller 12 000 er null stress, får nesten ingenting likevel. Likevel er det ikke der jeg skal være lizzom.

 

Jeg satte meg seriøst LENGE ned for å skrive noe godt, fornuftig eller artig. Var innom masse temaer og ulike perioder av mitt liv, framtiden inkludert, men fikk faktisk ikke formulert ned et eneste ord. Jeg var tom og jeg har etter hvert lært meg at når jeg er tom så skal jeg ikke skrive blogg.

 

Derfor gjorde jeg ikke det. Jeg skrev en, vel, “fengende overskrift”  og postet uten uten verken ord eller bilde. På 2,5 timer fikk jeg 8 000 sidevisninger og endre opp med respektable 20 646 sidevisninger da klokka passerte midnatt.

 

Denne bloggen kommer ALDRI til å passe inn i de litt trange rammene som forventes av en god blogg. Da jeg startet å blogge i september 2019, så tror jeg at jeg aldri hadde lest en blogg før i mitt liv, og ante jo ikke at det faktisk fantes en slags “bransjenorm” for hvordan en god blogg skulle være. Jeg bare kom og gjorde min greie. Det har jeg tenkt å fortsette med!

 

 

Kulinarisk hilsen

Kokkejævel

Bloggkonge

 

 

Superdupersalget i nettbutikken fortsetter HER

 

Forhåndssalget av kokeboka avsluttes snart DER

 

 

 

 

20 kommentarer
    1. Så nå har du begynt å ikke publisere kritiske kommentarer også.

      Jaja, er man blogger så er man blogger. Man mister visst all integritet når jakten på klikk tar over livet. Lykke til, jeg er redd veggen blir hard å treffe.

    2. Som erfaren jævel-leser humret jeg godt, lot være å klikke innom, ventet på 2:2! I følge en av dine mer trofaste er “Voksne, gamle gråhårete” dine lesere. Vi er en smule godt befengt med humor! Vi er pr. def. innmari lette å more, derfor din blogg. I alle fall for min del. Teller ned til boka kommer i postkassa. The Book! Tusen takk for lysglimt mellom måltider. Hils kohorten God Helg videre.

    3. Håper din datter ikke lider av dette. Ikke alt man forteller pappa.
      Ett lyspunkt er at Kvinneguiden er gått lei av deg. For lite kreativ, og alt for forutsigbar.

    4. Du svarer en kommentar fra “Lina” som mente det er leit å tenke på hva dine barn må møte av overskrifter som dette,, du svarte henne med følgende. Hva mine barn angår, og tipper du ikke tenker på mine barn som er langt over 20 år og voksne menn, men på min datter som er 14, så er det ingen av hennes venner (eller uvenner for den saks skyld), som følger Kokkejævel på verken Facebook, Instagram eller blogg, så det er lite kommentarer om meg derfra gitt…

      Hvordan du kan påstå at INGEN av din datters skolekamerater og venner, fjortiser som er oppvokst med sosiale medier ikke får med seg hva faren legger ut på sosiale medier, er meg en gåte. Når det gjelder Facebook kan man også lese hva du skriver anonymt uten å følge din åpne profil, samme som på din offisielle blogg.

      Tenåringer kan være nådeløse, det tiskes og hviskes.. har du hørt-lest?
      I et intervju med Dagbladet fikk du følgende spørsmål: Hva er personlig og hva er privat for deg? Hvor går grensa?
      Du svarte: Jeg pleier å si at grenen går i skolegården. Er det noe som kan bli en belastning for datter, skriver jeg ikke om det.

      Da vil jeg minne deg på at det er ikke bare direkte omtale av barn det handler om. Barn med utagerende foreldre i sosiale medier sliter. Så må vi også huske på at barn er veldig lojale mot sine foreldre. Ofte sliter de med dette i det stille. Og det er uendelig trist.

      1. Min datter “lider ikke i det stille”. Dette har vi snakket om mange ganger du og jeg, men du VIL liksom at hun skal bli mobbet pga sin utagerende far. Det gjør hun altså ikke. Kan du gi deg med dette snart?

        1. Å leve i troen på at dine slektninger/barn og deres familier og venner ikke leser det du skriver er å tro på julenissen. Tro det du vil, men realiteten er hva den er. Du har også skrevet ei bok der du omtaler din far og hans gjøren og laden og hvordan det preget ditt liv. Virker som om der var en del minner som ikke falt deg så lett for brystet. Nå har du farsrollen, og innhold er annerledes. Noe å tenke på, siden du har voksenansvaret for dine? Og hva med din minste unge som en gang i fremtiden skal lese om alt du legger ut.

      2. Har du tenåringer selv Bien? Da burde du vite at så unge mennesker er lite på face. Du har rett i at ungdommer er på sosiale medier, men som oftest på helt andre arenaer enn face. Og har de likevel en profil så er lite sannsynlig at de leser Kokkejævel.

        1. Enig med deg at det er på FB det foregår hos Kokkejævel. Også enig i at unge mennesker er lite der.
          MEN: denne bloggen og dens overskrifter og bilder får de med seg. Også familien til Altas store sønn, hans eks familie, barnas venner, deres familier, deres lærere osv.
          “Noen” må leve med dette, enten de vil eller ei. Hadde sikkert vært greitt om det ikke var så HARRY. Men, det er det dessverre. Ikke mye å være stolt av spør du meg.
          Bloggen var god den. Før.

    5. Hehehe æ e like imponert hver gang det kommer sånne meldinger ut på bloggen. Å så skjønne æ ikke at folk blir irritert. Du har en bra dag og spøker 🤣 dæm burde være sint på sæ sjøl og sin nyskjærrighet i stede… 🤣 ha en fin fin lørdag videre 😁

    6. Hehehe æ e like imponert hver gang det kommer sånne meldinger ut på bloggen. Å så skjønne æ ikke at folk blir irritert. Du har en bra dag og spøker 🤣 dæm burde være sint på sæ sjøl og sin nyskjærrighet i stede… 🤣 ha en fin fin lørdag videre 😁

    7. Takk for at du ikke posta bilda æ ikke treng å se,har et hode som oversette alt i bilda ,og det blanda med en skrudd sans for humor lage innimellom de galeste ting😝😝😝
      Men,æ likte overskrifta og fikk med meg et par innlegg æ hadde gått glipp av…
      God helg til deg og familien🥰

    8. Jeg syns det bare er morsomt at du er litt «småfrekk» innimellom. Og alle med vettet i behold skjønte vel at det ikke kom til å komme noe bilde fra den stunda der, men at du holdt på med noe surr igjen 😄 Du har en blogg som er ganske uforutsigbar, men det gjør også at jeg, og sikkert fler enn meg, syns at den er ganske morsom.

    9. Det er fortsatt din blogg!! Og det er fortsatt du som har enerett på hvordan den utformes 😂.
      Jeg klikker nå uansett og får mange gode humrestunder 😂😂😂
      God lørdag! God helg! Til deg og dine vakre! 🥰🌹🌹🌹

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg