Vi må ikke glemme!

Jeg er flau! Det var ikke i mine tanker i det hele tatt da jeg sto opp i morges. I stedet for å skrive om det åpenbare satte jeg meg heller ned og skrev om godt foreldresamarbeid ved samlivsbrudd. Absolutt en meget viktig sak, men i dag er det tross alt 8. mai og 75 år siden verdenskrigens slutt. Vi, les jeg, er så opptatt av meg selv og min egen lille boble at krigens lidelser og alle som kjempet og alle som falt for vår frihet for 75 år siden ikke en gang streifet meg. Flau, flau, flau!

 

Vi må ikke glemme!

 

Gratulerer med dagen!

7 kommentarer
    1. Krigen sluttet da Sovjet falt i 1990. For Estland, Latvia, Litauen, Polen og de fleste land i Europa var den endeløs krig og totalitær okkupasjon som begynte i 1939 (da bestekompisene Hitler og Stalin, da allierte, invaderte dem) og sluttet i 1990.

    2. Det kan du jo egentlig godt være, litt flau
      Du har jo vokst opp med 8.mai hvert år 🤗😏🇳🇴 Men bedre seint enn aldri😄🤩 lurer på om denne Linda Gonzalez er like flau sånn som ho turer fræm på bloggen din 🤔🙄😜🤪😠

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg