Vi prøveåpner i dag!

Reklame | Norges BESTE nettbutikk Kokkejævel.no -små skala, stor smak!

Hvis du ikke er helt ferdig med julegavene så anbefaler jeg deg å stikke innom Hoftepluss på Amfi eller min nye residens i Løkkeveien 2. (Der blomsterpikene og Han Steike holdt til). Spiselige julegaver fra småskalaprodusenter. Den perfekte julegave!

 

Oppe i Løkkeveien har vi ikke kasse, så du må handle via kokkejævel.no selv om du stikker innom. Eller, du kan handle hjemme og bare komme innom og hente.

 

Du ser nu sjøl. Æ står i alle fall hær fra 12 te 16. Da går æ heim og drekk.

(Kjenner det er skikkelig digg å bestemme sine egne åpningstider)

 

PS! Æ server pulverkaffe!

17 kommentarer
    1. Nina R hva er det som er så galt ?
      Pushe på penger det er da fritt valg å kjøpe her. ?
      Abdiserer fortsatt eier :hva er galt med det mange som eier men ikke jobber i forretningen selv. Ansetter kokk/ daglig leder. Da må han selge forretningen til en ny eier , det er jo en litt støre sak og masse papirer.
      Det er fritt å følge blogger og hver og en må finne ut hva man ønsker å lese . Og bloggeren selv må også få fylle sin blogg med det han vil.

    2. Flott butikk😁👍. Men du har rota litt med bestillinga mi😬. Bestilte først ei elg pølse, veldig god👍. Neste gang bestilte jeg reinspølse og nordlys sjokolade, men fikk elgpølse nok en gang😢. Regner med at det var stort trøkk, men litt dumt for meg. Ønsker dete alle ei God Jul og Ett Godt Nyttår🥂🥂🥂

    3. Hei, har følt dæ længe, men nok om det, kan ma ha molta i sausen te elg steika? Har løst å prøv, veit ikkje om første juledag
      e dagen å prøv på☃️

    4. Ser bra ut 🙂
      Begynt å læs bloggen for ei uka siden 🙂
      No MÅ eg innom å se en gang om dagen.
      God hælg tell deg og dine 🙂

    5. Nei. Nok nå. Har fulgt deg lengen. Men avslutter nå. Du har hatt tragedier som ingen kan sette seg inn i. Men når det kommer til å pushe for penger har jeg tilgode å møte på slike som deg. Fra å fylle stuen samtidig som barsel, og for hva? Tjene penger. Er det verd det? Du abdiserer tronen men allikevel eier. Ære være de som følger deg nå. Kjøper boken din. Alle kritiske røster blir stemplet som nettroll. Har vel aldri opplevd noen som gir deg utfordringer så dårlig som du. Du har din herskere som følger deg og gråter for ditt tap. Men dessverre tror jeg det vil dø it etterhvert. Kanskje revurdere hvor hardt du kjører på promenrering. Blir nok upopulær nå. Men som sagt har fulgt deg lenge og latt være å kommentere. Men nok for min del, og flere etterhvert.

      1. Det er, heldigvis, valgfritt hvilken blogger man ønsker å følge. Jeg skriver om min hverdag, på godt og på vondt. Ja, jeg driver butikk. Det har jeg aldri lagt skjul på. Mener du jeg må gå på trygd for å være troverdig?

    6. For Gudsskyld! IKKE de grusomme dukene som «alle»disse utsalgsbodene bruker. Hvorfor skal folk ha duk på alt liksom🤦‍♀️ Jisses.Hold det røft og naturlig. 👌Lykke til
      -EB-

    7. Litt kjedelig butikk. Hadde villet lagt plater opp på pallene, og dekka dem med stoff som selges i metervis. Hadde sikkert blitt mer innbydene. Noe å tenke på, koster nesten ingenting. Bare et tips 😀. Men lykke til 😀

      1. Dette er egentlig ikke en butikk, men et pickup-point til nettbutikken, som for øvrig egentlig ikke åpner før langt ut i januar, men takk for tips 🙂

    8. Røfft & tøfft🙃 Fint å se lese om ditt nye liv, blir spennende å følge dere videre. God helg til dere💜

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg