Vill, vrakker og våt!

Kremt, alt er relativt, men det var i alle fall en utrolig deilig tur! Ja, det regnet kanskje litt, og jeg glemte å ta på meg linsene før jeg dro og måtte derfor pusse brillene hvert tredje minutt for å se hvor jeg gikk, men fordelen var at jeg slapp å møte idioter med løshunder. Møte faktisk ingen, verken idioter eller andre. Deilig!

 

Slik ser jeg faktisk ut i skrivende øyeblikk. Kliss våt fra innerst til ytterst. Har tatt av meg alt, bortsett fra kiloene, og sitter nå her og luftttørker som et annet fruktfat.

 

Nå er det dusjing, så skal jeg faktisk legge meg på sofaen og se på TV. Har du et serieforslag, for nå er jeg drittlei alle de ulike variantene og sesongene av FANTASTISKE!!! “90 days to wed”?

 

Hilsen Asbjørn

The Kokkejævel

 

 

25 kommentarer
    1. 90 days to wed er kåret som nummer en gange to av den mest amøbe serie. En grundig psykologisk undersøkelse av seerne avdekket en total mangel av virkelighets forståelse og generell mangel på intelligens. 😉 Skjønner ikke at alt er regissert.

    2. Anbefaler: «Kjør meg til OL» med Magnus Devold Discovery+
      En fornøyelig serie med en artig kar. Han reiser verden rundt med en bil – uten førerkort.

    3. Herregud, du må jo merke stor forskjell på formen nå kontra da du begynte!? For det første, må jo tiden du bruker minst være halvvert vs. ved oppstart, for ikke snakke om at du stiller med en helt annen ansiktsfarge nå enn den litt sånn ‘close to death’ -looken som rådet i det du nådde toppen de første ukene *hehe*

      1. Ja, merker ganske god forskjell. Når går jeg, tur-retur, på 60 minutter, og første turen brukte jeg jo som kjent 1 time og 35 minutter bare OPP. Ja ansiktet blir blekt etter sykeleie og 4 måneder med mørketid

    4. Netflix; Lupin, Den Uskyldige, Master of None ,Somebody please feed Phil( kombinerer mine to favoritting, reise og mat) Streetfood Asia, Derek, Superstore , Marcella, Familien Brigderton , The Kominsky method, Sydens dronning ( den fra 2018 med 4 sesonger!)
      Blir litt serier på reise og jobb, da ser eg alle de lette og humoristiske. Hjemme med kjærstn de spennende 😉

    5. Om du har Netflix bør du få med deg Outlander og Peaky Blinders! På NRK kan du jo meske deg med alt fra Lars Monsen, Atlantic Crossing, Kampen om tungtvannet.
      Peis på! Med det du måtte ønske. 😅

    6. He, he : «tatt av alt unntatt kiloene» . Du får det sagt, og du er tøff som går opp på toppen i dette været💪👍🏻! God helg😊🌹

    7. The Handmaid’s Tale, hvis du er ferdig med søppeltv😅 og innerst inne er like dyster og tidvis håpefull, som meg.

    8. Lupin på netflix.
      Ragnarök, Modus, Dicte.. tror alla dom oxå är på netflix..
      Virgin River (romantik och drama) – netflix

      Finns en uppsjö … (hon som suttit inlåst i snart en månad och snart HAR tuggit av sig armarna) :))

    9. En ting vil jeg si deg, du er bare råtøff! Er ikke mange som orker å gå ut i sånt vær. Nå må jeg få inn stolputene for nå kommer regnet her på Sjusjøen. Kos deg i sofakroken, det er fortjent.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg