Villaksen har endelig kommet!

Reklame | Julegavebutikken Kokkejævel.no

 

Da har jeg den store glede av å fortelle dere at den første av kun to leveringer med røkt villaks fra Kranes kjøkken er ankommet julegavebutikken. 😀 De som ikke rekker å bestille i dag får en ny mulighet neste helg, men etter det får jeg ikke inn noe mer. Det har vært ekstremt lite laks i år, bare en brøkdel av et normalår, så det eneste vi kan gjøre er å håpe på et godt år til neste år.

 

Her ser dere meg for to somre siden. En kamerat av meg hadde kjøpt seg hus med et røkeri på tomta. Laksen ble utrolig god, men ingenting kan måle seg med laksen som legenden Ulf Krane ute på Sørøya røyker. Det er utelukkende den jeg selger.

 

Klikk HER for å komme rett inn til den røkte villaksen. Villaksen er ikke på tilbud, men jeg kan nevne at jeg fortsatt kjører black friday- tilbudene, altså at omtrent hele julegavebutikken er til opp til 40% rabatt. Tilbudene varer ut helga eller så langt beholdningen rekker. 🙂

 

Jeg, og den nyhekla lua mi, blir her i Løkkeveien 2 helt til 18:00 i dag. Håper vi treffes 🙂

Velbekommen til julegavebutikken Kokkejævel.no!

 

 

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg