Vinn eksklusiv mat for langt over 5000 kroner!

Reklame | kokkejævel.no

Alt dette kan bli ditt!

Alle som handler på kokkejævel.no fra 22. november til 30. november er med i trekningen av det du ser på bildet og sikkert mange andre overraskelser.

 

Reglene er enkle! Det eneste du trenger å gjøre er å gjøre er å handle litt eller mye av julegavehandelen på kokkejævel.no

 

Ingen tagging, deling, liking av sider eller kommentering. Bare kjøp av mat og gaver som du ville gjort uansett.

 

Klikk HER for å delta i konkurransen!

 

Let the game begin!

 

31 kommentarer
    1. En herlig blogg av et menneske som gjør en kjempeinnsats for å forsørge seg og sin familie, og jobber langt mer enn en 8 timers dag.
      Og sånne positive historier tenner nok gnisten hos enkelte, – som antakelig jobber mye mer enn Kokkejævel, har utgitt flere bøker, er mer ærlige og enda morsommere. Den misunnelsesdriften, den misunnelsesdriften. Den er liksom noe eget😆😆
      Stå på du Kokkejævel, du vet du har oss. Vi som vil at du skal lykkes. Vi som omså vippser kroner til deg. Bare for at vi vil. Bare for at vi har lyst til det. Fordi vi får så mye igjen!
      Vi love You, og kjærest og hele hurven!
      Nå…ka man skal bestille fra den nettbutikken idag mon tro👌👌👌

    2. Har lyst til å bestille villaksen, men holder deg seg i posten et par dager til den kommer frem? Vil jo ikke ha dårlig fisk. 😊

    3. Da har jeg bestilt en julegave fra netthandelen din Kokkejævel 🤗 i ren protest til den og de negative personer og innlegg 😁 att det går ant…si æ bære! En helt bevisst handling av meg!! Med håp om å vinne 👍
      Stå på med en helt legal mersalgs-måte.

    4. Første gang jeg opplever at man MÅ HANDLE for å få mulighet til å vinne varene. Som regel er det nok å være med å like siden. Hva gjør man ikke for å få salg.
      I morgen blir vel dette det nye blogginnlegget 🤣🤣🤣

      1. Så du Sommer,,bor altså ikke nært noen Amfi-senter 😳 der man skal legge kvittering for kjøp i en av butikkene på senteret… i en boks, skrive navn og tlfnr på kvitteringen…så kan man vinne fiiiine premier fra noen av butikkene. 🥴

      2. Sommer så du synes at “haterene” skulle få den muligheten å vinne.?
        Synes det er smart jeg at man må handle for da er det sikkert ingen “hatere”som vinner .

    5. Nordlending men du må jo ikke følge kokkejevel på facebook så det er jo noe du selv har valgt. Bare ta vekk det så slipper du å klikke . Promlemet løst.

    6. JOB…… Er så lei av dine usaklige dumme kommentarer!!!!! Kan du ikke slutte å følge hvis du bare har shit å gulpe opp???? Vi er mange mange tusen som digger denne bloggen…..

    7. Job sitter du og skriver slike meldinger til alle som har netthandel eiier er det bare kokkejevel sin ?. Han selger varer det er ikke det samme som å tigge . Du skriver penger penger ,hva lever han av jo nettopp salg både fra butikk og nettbutikk. Skjønner ikke hvorfor du leser bloggen hans du er bare ute etter å rakke ned folk og prøver og være politi og bedreviter på alt som skjer på denne bloggen og gud hvor lei jeg er deg. Hold deg på bloggen til hun du vet så kan dere sladre og baksnakke i vei. Jeg har handlet i butikken hans og jeg har ikke hsndlet av medlidenhet men pga at jeg ønsket varene. Det er valgfritt å handle ingen tvang hverken her eller der. Og har blog.no forbud mot å reklamere for egne forretninger som bloggerne har. Tror du har forlie å gjøre jeg bare bry deg om hva andre gjør, fei for din egen dør først
      ” du skal ikke føle så indelig vel den urett som ikke rammer deg selv”

      1. Reagerer på at det legges ut på kokkejævel facebookside hvor vi
        Kun ser vinn varer for 5000 kr. Så må man trykke seg inn på bloggen for å lese mer hva som skal til for å delta. Joda, då må man trykke seg inn på netthandelen å handle for å delta. Ergo, der ble jeg lurt, og han vant penger på meg. Jeg måtte innom bloggen, selv om jeg ikke handlet på nettbutikken hans.

        vor vi må klikke

        1. Og problemet er?? Om du handler varer er du med i trekning, det blir vel som at du kjøper et lodd . Du forventer kanskje å vinne i Lotto også uten å tippe, nei dette ble for dumt Nordlending.

        2. At du blir opplyst på en blogg om hvordan du vinner eksklusive matvarer er ikke å bli lurt. Hadde du måtte oppgi kortinformasjon, eller sende penger hit eller dit, for å få konkurransereglene derimot, da hadde du blitt lurt 😉

      2. Sunshine: Støttes!! Hele kommentaren din!! Godt jeg slipper å skrive alt jeg tenkte…det har du fått med deg👍
        Og til Job: få deg en jobb..eller en egen blogg..ikke ødelegg andres!!

    8. For tre minutter siden skrev jeg under innlegget ditt “Heia det er fra barnevernet” Trekker til bake alt jeg sa positivt. Du gjør på en kald, smart? og kynisk måte dine siste bloggposter, som forventet, om til et nytt innlegg om penger, mer penger. Du er avslørt. Det sympatigratinerte fenalåret kommer aldri på mitt julebord. Det er til å bli kommersielt kvalm av . Det vil disse flotte småskalaprodusentene skjønne etter hvert.

        1. Jeg er ikke enig i at job ord legger seg for sterkt. Jeg er likevel enig i at det er en tendens i tiden der det er en tett kobling mellom blogging og bedrift. Det er uten tvil en effektiv markedsføring som jeg mener at burde vært mer regulert en det er. Man er på en tynn grense mellom det personlige og salg fra bedrift.

      1. Job
        Finn deg en hob – by, kanskje du får litt innhold i det tragiske livet du så helt tydelig har.

        Hvorfor leser du bloggen? Du gjør ikke annet enn å spy ut mainnskit, men kanskje ræ..hållet ditt er pottetett?

        Det fenalåret smaker himmelsk, jeg er, har vært, og kommer til å være, kjøper av det så lenge de lager det. Dessverre kjøpte jeg før det kom i kokkens nettbutikk. Jeg liker å kjøpe inn fenalåret tidlig, få det ut av plasten og til luftings frem til lille julaften, da har jeg, vanligvis, førjulsselskap her med masse folk og enda mer god mat. Og to sånne lår. I år utgår selskapet, det blir bare ett lår. Men, skulle jeg mot formodning vinne (vinner aldri annet enn oppvasken når vi har innsats i spillet) så spiser jeg mer enn gjerne fenalår til langt ut i mai.

        Og du – Mydland lager veldig mange gode produkter. Man blir faktisk jublende glad av å spise dem. Prøv, kanskje du går fra surpeis til blidfis.

        1. Ikke et sekund kritikk mot fenalåret eller andre av de garantert kulinariske nytelser i nettbutikken. Det var en metafor. Dette er produkter produsert av småskalaprodusenter med kjærlighet og kunnskap, gjerne gjennom flere generasjoner.

          Det er markedsføringen jeg reager på. Blanding personlig blogg/nettbutikk. Balanserer på en tynn line, en line som er så tynn at den ofte ryker. Bygger opp lesertallet med clickbaits personlige tragedier, sykdom, lykkelig barnefødsel, overdramatiserer med hendelser, ref. Barnevernet/Mattilsynet.

          Dette gir klikk, mange klikk. Og det vet så klart denne dyktige kremmeren alt om.

          I min verden så er det uestetisk markedsføring. Spesielt dette med å bruke barn for å fremme sin egen business.

      2. Herremin. Er Det nødvendig å være SÅ negativ. Lev etter mottoet. ” Hvis du ikke har noe positivt å si, så la være å si noe i det hele tatr”. Og en ting til. Gled deg over andres lykke. DET gjør ihvertfall JEG LYKKE TIL , “kokkejævel”, og hele din familie. Godt jobba.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg