Vinn valgfri kakepynt til morsdagen!

Reklame | Kokkejævel.no

Det er snart morsdag og Valentins dag, og i den forbindelse tenkte jeg å spandere kakepynten på deg slik at du virkelig kan imponere. Gå inn på avdeling for kakepynt på Kokkejævel.no og se hva du vil ha, så skriver du ønsker deg, så skriver du det i kommentarfeltet. Tagg gjerne mor di i kommentarfeltet, for det kan jo være hun har lyst på pynt uavhengig om du vinner eller ikke 😉

 

Gå inn på kakepyntsiden på Kokkejævel.no og velg ut hva du vil pynte kaken din med. Skriv i kommentarfeltet og tagg mor di så trekker jeg en kakepyntvinner til både morsdags. og valentinskake på søndag.

 

I anledning morsdag og velentines så kjører vi supertilbud på forklær. Kun 109,- kr pr stk! Sjekk ut HER!

 

Kokkejævel.no

-alt det beste på et sted

 

 

 

17 kommentarer
    1. Jeg har ønsker meg glad i deg mamma, makroner og masse fin pynt til🥰 Skal overaske min mamma på morsdagen i år🤗 Jeg ble så inspirert av all pynten din så tenkte at jeg skulle slå til med en herlig kake🥰🥰

    2. Kunne gnGd av meg høyrearmen for en gratis sjoppingbonanza her!! Fy fader så mye fint!! 😍 Teardrop,- rålekker, tulipaner i rødt og orange,- til å dø for 😍😍😍

    3. Fantastisk mye fin kakepynt, synes det er så vanskelig og velge. Du skulle solgt noen forundringspakker til fast pris. Så kan man vente i spenning på hva slags pynt man ender opp med 🤗

    4. Jeg ønsker meg jordbærstrøssel ! 😜 Mye fint. Får stikke innom butikken din i mars hvis du har åpent når jeg er der!

    5. Hei, har ikke noe spesielle ønsker, men skal ha mitt yngste barnebarn på 1år den helga og kunne tenke mæ å lage noen flotte muffins te mora og ta med når æ levere han tilbake 🥰

    6. Vil pynte med 3d-hjerter, perler og rosa blomster. Og sånn glad i deg – skilt. 🥰 Masse fin pynt!

    7. Så utruleg mykje fristande. Ynskjer meg sjokoladeskilt med verdens beste mamma 🥰

      Eit spørsmål: blir pynten dekka til, eller ligg den open?

    8. Ønsker disse lakris kulene. Må være innmari digg på mors bløtkake 😊 Mor er ikke på Facebook, men hun har likevel hørt om deg. Og har fått mange produkter i gave

    9. Likte veldig godt det fine hvite sjokoladehjerter og ville likt å pynte en gulrotkake med det og noen gulrøtter av marsipan og gulrotrasp. Har nettopp bestilt noe kakepynt som skal brukes til en kosedag med verdens beste klasse som jeg er så heldig å få være lærer til. Likte så godt de blyantene og håper det er mulig å få de sendt, men har forståelse hvis det ikke går.

    10. Tror jeg må bake den j**la kaka sjøl…! Og det er mulig jeg må ete den sjøl og…! Blir VerdensBeste i år så kan de andre sitte der å glo på bildene… Skal til og med bytte ut mandlene med hakka sjokolade… 🙃👍🤔

    11. Fy flate der var det utvalg gitt! 🤩 dette skal jeg benytte meg av når jeg får tid til og lage kaker igjen ❤️
      Er det tabu og spørre deg med så mye erfaring om hvilke kanaler bruker du til og dele bloggen din? Og har du noen tips til oss unge lovende?
      Det er jo som og hoppe etter virkula 😁

      God helg kokken over alle kokker 🌹

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg