Virka den?

Dette er egentlig smått utrolig, for i over femten år nå har jeg hatt vondt i ryggen om morgenen da jeg kreka meg ut av senga. Spesielt hvis jeg lå lenger enn seks-sju timer. I natt sov jeg, hold dere fast, i over 10 timer! Hadde aldri skjedd i den gamle sengen, men hvis det hadde skjedd så hadde jeg våknet opp med en tømmerstokk tredd gjennom kroppen, fra nederst til øverst. Ja, både stivt og vondt samtidig, og omtrent umulig å gå. Sorry for at du fikk det bildet i hodet ditt nå. Var unødvendig av meg.

 

Så langt en fantastisk seng i alle fall og tipper Kjærest kommer til å bli meget fornøyd med kjøpet når hun en gang inn i framtida kommer hjem og prøver den ut.

 

Skal spise litt frokost før jeg stikker ned på jobb en tur. Hørte rykter om en milkshakemaskin som har slått seg fullstendig vrang. Fylle litt snus, slike ting. Blir der maks et par timer.

 

Skal gjøre meg ferdig her hjemme i dag. Datter kommer etter skolen og vasker. Hun ringte meg i går og ville være med på å gjøre det fint til de kom hjem. Koselig.

 

Ellers skal jeg kjøpe taklys i dag. Har fire slike ødelagte spredt rundt om i leiligheten, to i gangen oppe og to i gangen nede. Forbanna dritt! Er jo åpenbart en dårlig patent når 3 av fire kupler var ødelagt da jeg kjøpte leiligheten, og jeg klarte å den fjerde forleden. Og dette er det noen, et eller annet sted, som har fått betalt, sikkert for mye også, for åtegne og konstruere. Så så, pust med magen.

 

Kom litt gaver i posten i går. Tusen, tusen takk! Innrømmer at dette med babyklær er Kjærest sitt domene. Jeg bryr meg ikke voldsomt om klær, heller ikke babyklær, men det er koselig at andre bryr seg. Takk!

 

Nå skal jeg ringe dem. Snakkes!

 

(En ting til slutt, bruk penger på en skikkelig seng hvis du har råd. Vi tilbringer tross alt 1/3 av livet liggende. Da burde man ligge godt. Du trenger ikke å la deg lure til å kjøåe en fancy sengegavl til 12 000 kroner. Det er ikke gavlen du skal ligge på, men senga. Jeg klarer meg fint nuten gavl så lenger jeg ligger godt.)

28 kommentarer
    1. Tenker på noe min mor sa ; man skal unne seh en god seng og en god stol 😁 ellers alle gode ønsker for deg , kjærest, lillebror og resten av familien din 😁👍

    2. Åh ka godt å høre at senga virket. Trur nok din kjære også kommer til å bli fornøyd. Ny seng står høyt på ønskelista her i huset også…. kos deg med din dyktige datter 🙂

    3. Så godt å høre at du har hatt ei god natt, god seng er gull hvert❤
      Så snill datter som vil bære med å ordne til lillebror og bonusmamma kommer hjem, godt oppdratt den frøkna, vist ikke hadde ikke det vært i tankene 🥰
      Ha en fin pappa datter stund.😍

    4. Æ kjøpte ny seng som høygravid, beste utgangspunkt for å finne best seng spør du mæ! Odel Bre fra Fagmøbler, e fremdeles best, 5 år etter👌
      Støtter den anbefalinga💖

    5. En god seng er alfa og omega for å få sove godt. God søvn = en mye bedre hverdag! Jeg savner veldig sengen jeg og X-en hadde, en Svane Zenith med intelligel. Den var magisk 🤔 En rammemadrass fra Jysk er IKKE det samme, selv med en tykk skumgummimadrass som overmadrass.
      Kos deg med datter, og forberedelsene til Kjærest og Lillebror kommer hjem!

    6. Synes du skulle ha investert i like sengklær. Man får samme type i ulike lengder 😀. Så litt snålt ut i en ny seng 😉

      1. Hvordan hadde det hjulpet deg at de hadde hatt like sengeklær på? 😆 Beklager, men tenker at de sikkert hadde gjort det om de også syntes det var snålt og var plaget av det. 🤣 Jeg synes det var fornuftig å bruke det man har, som han sier. ☺️ Så kan jo du kjøpe det du vil. ☺️

        1. Skulle spørre om det samme, men her var jo svar. ☺️ Kan jeg spørre hva “kriteriene” deres var? Myk/hard ++? Og har dere like preferanser, slik at hele senga har samme madrasser? 😆☺️

    7. Hei,

      en nettbutikk jeg hadde, under formen osCommerce, har blitt hacket for ørtende gang, der omkring.

      Så jeg måtte slette hele ‘dritten’ nå.

      To hackere hadde Kongen av Danmark hos seg, på samme tid.

      Dere sitter jo på anmeldelsene mine, for å rekke opp til skrivebordet, virker det som.

      Noe sånt.

      Men jeg sender anmeldelsen likevel, så kanskje dere en dag vil klare å nå opp til tangentbordet til PC-en.

      Lykke til!

      Med hilsen

      Erik Ribsskog

      PS.

      Jeg ønsker gjerningsmannen tiltalt og straffet, (som dere har sagt at anmeldelser som dette, skal inneholde).

    8. Så fantastisk lesing her idag😍. Tenk hva ei god seng kan gjøre for nattesøvnen,måtte føles helt himmelsk å få sove så godt å lenge🤗. Du har ei fantastisk fin og omtenksom datter som stiller opp for å hjelpe til med helgevaskingen💕. Ha ei koselig helg😊😉

    9. så flott at senga var en positiv opplevelse. Ingenting er bedre enn det. Nyt dagen, og helga. Hilse masse til Kjærest, Lillebror og Datter.

    10. Fantastisk at senga va så god! Æ trur jammen æ ska ta dæ på ordet og investere i ei skikkelig god seng. Hils kjærest!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg