Vurderer å åpne FyFader DELVIS!

Reklame | Omtale av egen bedrift

Aller først: Tusen, tusen takk for alle lykkeønskninger, tips og råd som har kommer min vei de siste dagen. Det er helt utrolig at dere bryr dere så mye om meg. Setter ufattelig stor pris på det. Blir ikke bedre i foten av det, men blir varmere i hjertet. Hvordan det går i dag? Samme som i går egentlig, men jeg prøver en ny strategi. Kjører i meg full dosering av alt klokka seks på morgenen, i stedet for å ta det over to timer. Deretter kjører jeg i meg ulike medikamenter hver andre time gjennom dagen helt til klokka 20:00. Da er det slutt. Skal ligge på sofaen mest mulig, men må på opptrening halv tre, samt innom jobb etter det for å vise ansikt, hjelpe litt til, samt kontrollere at alt står bra til. Det er viktig. Blir der en halv times tid. Mer enn det er jeg ikke i stand til.

 

Norge åpner opp og førstkommende mandag tenkte jeg å åpne opp Fy Fader. I alle fall delvis. Det vil si at vi bare fyller opp salatdiskene, men ikke varmediskene. Vi har rett og slett ikke bemanning for øyeblikket til å dra i gang hele konseptet. Etter fire måneder stengt og stor usikkerhet om når vi kunne åpne er det mange ansatte som naturligvis har funnet seg annet arbeid. Har full forståelse for det. Folk må jo ha jobb. Dessuten er vi i full ferieavvikling, samt at jeg bare er skyggen av mitt gamle jeg. Varmmaten venter vi med til høsten. Folk kan kjøpe varme retter på Hoftepluss, så vi har nok å velge i uansett.

 

Det blir spennende å se om det blir særlig til salg når vi bare har halve konseptet oppe. Blir derfor å kjøre samme pris som kjedesalaten, altså 159,- pr kg, slik at det i alle fall ikke skal stå på prisen. Så kan folk selv velge hvilket konsept de ønsker å benytte seg av og derved bevare.

 

Nei, nå skal jeg gjøre det eneste fornuftig, nemlig legge meg vertikalt på sofaen og se på tv i solskinnet. Livet leker virkelig.

 

Håper dere alle får en så god dag som dere kan og vil nok en gang takke for alle kommentarer!

 

 

13 kommentarer

Siste innlegg