WTF, vikar for Wenche, jeg!?

Det ene øyeblikket skal man liksom “bare” være gjest på God Morgen Norge og lage litt mat sammen med Wenche, for så i det neste endres planen og jeg skal ta over hele kjøkkenet og kjøre hele sendingen alene! På nasjonalt fjernsyn! Hva pokker er det som skjer? Ikke for det, blir garantert artig det altså. Wenche er en travel dame og fortjener sikkert litt fri. Godt å sove litt på morningen. Ta det litt rolig i trygg forvissing om at det kommer en Kokkejævel fra nord som kan redde stemningen i studio, hehe.

 

Det eneste som er helt sikkert er datoen, fredag 22. november. Før jeg vet ordet av det må jeg vel spille inn en hel sesong der nede. Vi som skulle kose oss i Oslo og all tingen! Hva vil Kjærest si, der hun sitter alene på hotellrommet mens jeg slaver og svetter for TV2? Tør ikke tenke tanken en gang. Blir i alle fall et år før jeg får produsert dåpsbarn neste gang tipper jeg…

 

Vi får se hva som skjer…

 

 

 

67 kommentarer

Siste innlegg