14 dager uten snus!

I dag er det akkurat 14 dager siden jeg, etter hypnose, tok min siste pute med nikotinsnus under leppa. Det går helt greit, men savner fortsatt nikotinen. Ikke hele tiden, men ganske ofte. Kommer likevel aldri mer til å snuse. Jeg er ikke lenger slave av nikotin. Ja, har fortsatt lyst på nikotin flere ganger om dagen, men det er jeg som bestemmer og jeg sier nei.

 

Ser dere det bjørketreet der oppe? Verdens styggeste, tynneste og høyeste bjørketre. Har irritert meg i snart tre år. Vet dere hva jeg gjorde med det?

 

Dette. Mohahaha!

 

Nå ser jeg endelig mitt kjære Komsa fra verandaen 🙂

 

Maria har blitt narkoman. Har sjanglet rundt i ukevis. Naboen som har introdusert henne for syrin. Helvetes syrin! Hvor mange katteliv har den ikke ødelagt? Og ingen fokus i riksmedia eller myndigheter. Helt utrolig!

 

Ekstremt viktig nå framover at vi ikke glemmer engasjementet vi hadde i kampen om skillet mellom svart og hvit. Selv om vi har kommet langt er kløften fortsatt stor.

 

Ja, jeg bruker nikotinfri snus og koser meg med det. Har det kjempebra. Etter hvert.

 

 

14 kommentarer
    1. Hei kokkejævel!

      Grattis med 12 dager uten snus (flere nå kanskje?). Det er feigt å gi seg, men godt å høre at du fortsatt nyter en nikotinfri pose. Send meg en mail med adr så skal jeg sponse noen bokser med nyheten Zeronito. Zero nicotine, zero tobacco.

      Sjekk ellers ut meganus.no 😉

      Ha en super nikotinfri helg!

    2. Det gjorde en stor forskjell å få bort den tynne lange bjørka👍. Her gror vi snart ned i skog rundt omkring,når geitene å sauene forsvant,fikk småkrattet gro fritt🤔. Du kan være stolt av deg selv som har klart å bli nikotinfri👏👏. Kjærest var veldig fin på bildet,med så fin gravidmage😍. Ha en trivelig kveld😉

    3. Det var no den skuldra da….🙄….. ellers er det jo storfint at du gleder dæ over både ikke-snusen og kløfta 🤗 du går en strålende varm sommer i møte☺👍🌹🌺 forresten e æ dame, men ikke “segen” 😂😃

    4. Det ble fint og lyst, når du fikk tatt vekk de trærne, men vær forsiktig med skuldra, den er jo nyopperert.
      Fin kveld te dåkker.

        1. Haha, en jækla god spøk prøvde jeg meg på… «kløften»må ikke bli for stor og yppig til leserskaren din… 😂

    5. Eh… tok ikke du en ganske stor operasjon i skulderen for en uke siden? Og i gang med å felle trær allerede. Vet ikke helt hva jeg skal si.

    6. Så flink du har vært, veldig bra. .🤗🤗og ellers så får dere ha en strålende dag.😎🦋🌞🌹🚴‍♂️🏊‍♂️🤠👏👏

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg