Aller siste lass før jul!

Reklame | Kokkejævel.no

Små lokale produsenter lager ofte ekstraordinært gode produkter fordi de ikke går på akkord med kvaliteten for å produsere mest mulig til så mange som mulig. Den høye kvaliteten, samt det triste faktum at det ikke en gang i nærheten er nok til alle som vil ha, gir slike produkter et voldsomt eksklusivt preg. Julemiddagen, juvelen blant måltider, blir om mulig enda mer spesiell og forjettet.

Aller siste sjanse for å sikre deg Pinnekjøtt fra Horns slakteri i år er HER

 

 

Mens vi er inne på eksklusivt pinnekjøtt, har du du prøvd pinnekjøtt av rein? Det er virkelig en unik matopplevelse, men selvfølgelig noe helt annet enn pinnekjøtt av lam. Hvis du aldri har spist det vil jeg virkelig anbefale det en dag i førjulstiden. Framgangsmåte står på baksiden av pakken. Bestilles også HER

 

Min egen krydderserie UTEN salt

 

“Ulovlig” for meg fortsatt, men til jul er det lov!

Sirupsaltet fenalår

 

Røkt reinsteik, ferdig kokt og vakuumert

 

Fenabog av rein

 

Et tørke reinhjerte til “den som har alt”?

 

Besøk julemat- og julegavebutikken Kokkejævel.no HER

 

Det var alt fra meg i dag. Jeg beklager at jeg er så ordknapp for tiden, men er nede i en liten, men bratt bølgedal som jeg holder på å jobbe meg opp fra. Det går nok bra. Denne gangen også.

 

Sånn, nå vet dere. Ønsker dere alt godt og tusen hjertelig takk for alle “bekymringsmeldinger”. Det går fint altså. Jeg trenger bare litt tid. Litt tid for meg selv.

 

 

6 kommentarer
    1. Skynd deg langsomt og ta deg tid til å få nesa over vann. Vi som følger deg vet🥰. Vi vet du kommer sterkere tilbake🤗🌹

    2. Ahhh, pinnekjøtt av rein, det har jeg fått smake bare en gang, men herrejessu, d glemme æ aldri. Det var bare helt nydelig!!

      Har ikke fått med meg at du har vært ordknapp, for jeg har vært så mye offline selv i det siste. Men godt å høre at du er på opptur! 🙂 Håper oppoverbakken ikke er så bratt, og at stegene blir lettere framover 🙂 Ha en fin dag 🙂

    3. Godt du er på veg opp stigen! Ta den tida du og dine treng, og så kan vi gle oss på nye innlegg etter kvart 😊 alt godt til deg! 🤗

    4. Alle skjønner jo sikkert at du er litt opptatt for tiden. Du har jo tross alt, i tillegg til ditt arbeid, kone, barn og ei på vei, så tiden strekker ikke til. Iallefall ikke når man i tillegg sliter litt og trenger tid for seg selv.
      Du må jo spare på de mentale kreftene slik at noen av de kan brukes til å klatre opp stigen så du kommer opp fra bølgedalen.
      Ta vare deg selv, og din familie.
      Vi er nå her og venter til du igjen har kapasitet til å skrive om hva som skjer i livet ditt, på godt og vondt. 🥰🌹

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg