Årets beste tilbud!

Reklame | Hoftepluss og FyFader

Joda, vi klinker til vi også! Dette er et tilbud du ikke kan la gå fra deg. Ingenting er vel som en god og klam bamseklem fra en svett ansatt på en hektisk handledag? Selv om jeg kanskje ikke er den aller største tilhengeren av dagen i dag, så følger jeg lojalt opp, holder tross alt til på et kjøpesenter, men det er jo ingen lov som sier at man må tape penger på tilbudene. Mulig vi “taper” litt tid hvis dette blir populært, men vi finner nok en løsning. Av og til er det tanken som teller.

 

Vi kjører selvfølgelig også den obligatoriske “Black coffee”. Mest fordi det er et artig ordspill, men 15 kr her og 15 kr der…

 

Egentlig gleder jeg meg mest til å komme hjem fra jobb. “Datterskifte” i dag og hun kommer og fyller huset med liv. Vi trenger det. Det skal visst bakes i helgen. Kjærest organiserer. Blir koselig. Det skal lukte bakst før jul.

 

Ellers vil jeg ønske dere en riktig god fredag, enten den blir svart eller ikke. Ta det litt med ro i jakten på gode tilbud. Selv skal jeg prøve å finne en jakke. Ikke fordi jeg har fire fra før, men fordi den ene jeg har er ødelagt.

 

Les også Blackout

24 kommentarer
    1. Benyttet meg av et tilbud på nett like over midnatt for å bli ferdig med julegaven til sambo, men utenom det har det vært en rolig bursdagsfredag 😉

    2. Bor alt for langt unna til å kunne benytte meg av tilbudet dit. Ønsker dere en fin og koselig helg med julebakst og sikkert en del bamseklemmer også. 🤗

    3. Hadde eg bodd i Alta,hadde eg kommet tvert for å få en bamseklem😍. Ellers holder eg meg laaangt unna å.t av kjøpesentre i dag😊. Ønsker deg å kjærest alt godt videre i førjulstida eller stria😉. Måtte 2020 bringe dåkker masse hell å lykke👍💕

    4. Ikkje springvei fra Vesterålen men tar imot Bamseklæm. 😘🥰🥰 Klæmma sendes herfra til dere alle. Æ e en skikkelig klæmmer. ♥️♥️😁

    5. Helt supert med tilbud om bamseklem 🌟 Alle trenger å bli minnet på de nære og menneskelige ting , på en sånn materialistisk dag som Black friday er blitt! Ha en flott dag på jobb og med dine etterpå 🌸

    6. Hmmm æ les bloggen din med glede nesten hver dag. Men i det her innlegget var det noe som skurra. Du e i mot black friday, kjøpshysteri, latterlige priser osv. Så det skal du ikke ha på dine smattesteder. Men du skal sjøl dra å se etter et bra tilbud på jakke?
      Æ e enig med dæ i motstanden mot Black friday. Men æ hold mæ borte fra alle butikker som kjører tilbud, for å vise min motstand.

    7. Det beste tilbudet jeg har sett så langt! Men siden jeg ikke kan benytte meg av det, sender jeg heller en bamseklem nordover med ønske om ei god helg til dere alle tre❤️

    8. Skulle gjerne vært der og fått en sånn bamseklem❣️Kos dere med datter og nyt den gode atmosfæren med lukten av kakebakst og samvær i heimen❤️Forhåpentlig vil dagene etterhvert bli lettere for dere👍🤞❤️🙏

    9. Hilser tilbake med en gid helgeklem. Dagen skalbrukes til å lage julesylte og helgevasken (el fredagsvasken som det kalles nordpå). Ha det veldig koselig i helga, sammen med Datter og Kjærest 🥰

    10. God morgen😊 i dag blir jeg hjemme mens senteret fylles opp. Ikke skal jeg benytte meg av nett tilbud heller. Skal heller kose meg med en god bok, strikketøy og litt kaffe mens jeg kjenner at hele meg finner roen. Blir fint for dere når frøkna kommer hjem i dag og det blir fint når huset fylles med lukten av julebakst. Ønsker deg en fin dag, du må nok regne med å dele ut noen klemmer🥰😄

    11. Super tilbud på bamsekøem var god, du får dobbel prisen over helga, så det gjevne seg ut😘. Ha en fin Black fredag, forhåpentligvis med lys i enden😍

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg