Aud Marit til God Morgen Norge?

Sjekk her da, folkens, hva dere har gjort! 2. plass og over TJUE TUSEN sidevisninger på AudMarit! Det er så fantastisk og jeg blir så sinnssykt glad, for jeg VET hva dette betyr for en blogger som har blogget en type blogg som AudMarits i årevis med noen hundre sidevisninger i døgnet og plutselig ligge nesten helt på topp, meg er det vanskelig å runde, men det tror jeg hun lever svært godt med, he he 😉

 

Jeg vil bare si tusen, tusen takk for at dere tok utfordringen min og ble med på gi AudMarit denne opplevelsen og jeg håper mange av dere som har klikket dere inn fortsatt kommer til å lese henne. Tenkte vi kunne prøve å gi henne en aller siste opplevelse, nemlig en tur som gjest på GMN. Det VET jeg er stas! Er det noen av bloggerne, inkludert meg selv, som fortjener å sitte i sofaen der, så er det AudMarit. Gå inn på FB-siden til GMN og oppfordre dem til å ta henne inn som gjest. De har vel dessverre sendefri nå, men de starter opp igjen til høsten, og da hadde det vært direkte VAKKERT med AudMarit i sofaen. Jeg kontakter han ene jeg kjenner litt i GMN og oppfordrer han og dere gjør det via FB, så får vi  bare be til de kulinariske guder som skjer og håpe på det beste 🙂

Ha en vakker dag!

EDIT: Det viser seg at AudMarit slett ikke ønsker å komme på TV. Hun vil ikke bli tatt bilde av en gang så IKKE skriv til TV2!

Les min beklagelse HER

34 kommentarer
    1. Det blir litt som når de rike skal låne ut hytta si i fire dager GRATIS til en syk, vanskeligstilt alenemor med fire barn hvor to er funksjonshemmede. Så legges det ut på FB, og den rike får stråle i sin godhet og havner kanskje til og med i avisa. Det er flott å bidra og hjelpe andre, men kunne ikke rikingen gjort det diskret uten medieoppmerksomhet? Bare av medmenneskelighet? Uten egen vinning? Uten å tjene noe på det selv. Uselvisk.

    2. Ærlig talt! Her har kokkejævel gjort noe for å være snill, og fordi han oppriktig liker bloggen hennes, men å angripe han fordet om det muligens var tankeløst å ikke spørre først? Finn på noe bedre å gjøre!

    3. Problemet er vel at hun kun har fått nye klikk i form av en vennetjeneste fra DINE lesere. Ikke i kraft av SEG SELV og innholdet på sin egen blogg. Dine lesere klikker inn fordi mennesket trenger nye briller. Fordi du oppfordrer dem til det, ber dem om det. Hvis jeg var Aud Marit tror jeg ikke jeg ville opplevd en selvtillitsboost av å komme på topplisten på den måten. Hun blir dessverre fort å droppe ned igjen til sine noen hundre lesere. Dessverre. Og hva skulle hun sagt på GMN? At hun er en toppblogger? Eller at en toppblogger har forbarmet seg over henne og fått sine lesere til å klikke på hennes blogg? Som en tjeneste. Hun hadde blitt seende dum ut, selv i sine ny briller.

    4. Ikke for å dra ned stemninga her, men å mene at noen skal oppleve at de blir bra nok når de har kommet på toppen av ei bloggliste er vel ikke helt sunn mentalhygiene. Hun er bra nok helt uten et eneste klikk. Og er det ikke egentlig en litt tom «seier» når den er orkestrert av noen andre, og ikke et resultat av genuin interesse? Jeg tipper du føler dette mer tilfredsstillende enn hun gjør. Ingen tvil om at du handlet i beste mening her, men ikke nødvendigvis så veldig klokt.

        1. Jammen du skaffer henne ikke lesere. Du ber dine lesere klikke på henne for å skaffe penger. Hennes 20000 klikk i dag forteller verken henne eller andre noe som helst om hvor bra eller dårlig bloggen hennes er, eller hvor mange lesere hun reelt har. Det blir bare helt feil.

        2. Tja, det er i mine øyne omtrent like logisk som å si at en alkoholiker drikker for å slukke tørsten. Kanskje hun mangler de rette sosiale verktøyene for å komme i kontakt med folk, og har funnet en måte å være sosial på gjennom blogg? Ikke sikkert hun er opptatt av å få så mange lesere, men å bli akseptert og sett som menneske er vel uansett et grunnleggende behov – på blogg eller i det virkelige liv. Uansett – dette var gjort i beste mening, og jeg synes det er raust av deg, selv om resultatet kanskje ikke var det AudMarit hadde behov for. Håper hun får brillene sine hvertfall!

        3. Av hensyn til dine barn og dine nærmeste, som helt sikkert hadde håpet du ikke hadde en eneste leser, skriver jeg ikke hva jeg hadde tenkt å skrive.

        1. Er du fortsatt full? Høy på narkotika? Eller bare høy på deg selv? 😂 Jon Håkon er en klok og fornuftig mann.

    5. Har du snakket med henne, og spurt om hun virkelig ØNSKER dette?
      Det er ikke alles våte drøm å være på TV, vet du.
      Ser du for deg en sending der dere begge er med?
      Eller bare at Aud Marit forteller hele Norge at det er DU som har gitt henne denne fantastiske muligheten?
      Dette lukter ikke godt….

      1. Nei, jeg har ikke det, men det kommer vel ingen fra TV2 og tvinger henne til å være gjest. Jeg har oppfordret folk til å ønske henne som gjest på GMN. Hvis man klarer å vri dette til noe negativt og kynisk så må man være rimelig negativt innstilt til meg i utgangspunktet. Opptre sammen? Hvor har jeg skrevet det?

        1. OPPTRE sammen? Jeg har heller ikke skrevet det. Jeg spør om du “ser for deg en sending der dere begge er med”.
          Selvsagt er det ingen som tvinger henne til å være gjest, men du legger et voldsomt press på henne med denne oppfordringen. VIL hun dette?
          Jeg tror dessverre media er ferdig med deg. Det har vært litt for mye “rart.”
          De syntes du var festlig i starten, men…;)

            1. Du vet så inderlig godt hvorfor du er på bloggtoppen og har vært i media. Om ikke du vet , har du ikke lest tabloid aviser eller sett på søppel TV siste 30 år 😂

    6. Hei

      Har lest litt på bloggen hennes etter din oppfordring. Finner ikke noe essens og forstår lite av den. Hun er en fin dame som blogger om livet sitt; lite penger, handling for -og felles glede av en prat med venninnen, helseutfordringer og god natt. Kanskje jeg ikkje har gått langt nok bak i tid for å finne at hun skriver om andre ting men sånn jeg føler det så er dette en blogg man gjerne følger fordi man har slektskap eller personlig kjennskap til personen som skriver.

      Syns forøvrig du tar på deg et stort ansvar ved å bruke din blogg-status til å sende en dame, som skriver at hun ikke har selvtillit og aldri har følt seg god nok, til topps på blogglistene for så å bli stilt til alles beskuelse og en mulig krasjlanding etterpå. Tror ikke det booster selvtilliten, det skaper muligens et større tomrom etterpå. Hva med at du heller tar personlig kontakt med henne (uten å blogge om det) og gir henne en økonomisk overraskelse bare fra deg, du har jo selv erfart hva det gjør med et menneske å få litt økonomisk hjelp i tunge tider. Og GMN? Det passer for noen, ikke for alle. Vet du at hun i det hele tatt ønsker det? Jeg mener at du skal trå varsomt her. Forøvrig liker jeg bloggen din, men savner litt mer Matprat og oppskrifter som du hadde i starten.

      Ønsker deg og familien en fin dag!

      1. Nei, jeg vet ikke om hun ønsker å være gjest i GMN, men hvis hun da er så heldig å bli invitert er det jo bare så svare nei 🙂 Bloggen min handler for øvrig “mest om livet MELLOM måltidene”, så oppskriftene kommer som drypp med ujevne mellomrom.

        1. Dessuten syns jeg det er fint å kunne bidra med å sende en dame som “aldri har følt seg god nok” til topps på blogglista. Nå ER hun i alle fall god nok. Hun blogger flere ganger om dagen, så jeg antar, uten å ha spurt henne, at hun ønsker at folks skal lese det hun legger ut.

          1. Forskjell på å ville ha lesere til bloggen, og å være med på TV.
            Støtter de som mener du kan hjelpe henne litt økonomisk. Nei, ingen som sier du skal hjelpe ALLE. Men du kan hjelpe HENNE. Da framstår du mer uselvisk og helhjertet.
            Betal henne for bildet du brukte, og start en Spleis der du bidrar raust selv.
            Du gjør det jo godt om dagen, så den greier du 😉

      2. Kunne ikke være mer enig. Den bloggen som det reklameres så enormt for er kun en liten blogg uten noe som helst tema, men som venner og kjente kan like å lese. Hvorfor i alle dager skal den på bloggtoppen og på GMN? Dette er bare tull etter min mening, og hvis det var jeg som hadde blitt fremstilt på denne måten hadde jeg blitt irritert. Og det Kokkejævel gjør her er ikke nødvendigvis bra selv om det er godt ment.

          1. Da skjønner jeg hvor du har fått inspirasjonen fra.. Den var kanskje litt stygg.. Bloggeren du promoterer er ikke i nærheten av din voldsomme opptatthet om penger og oppmerksomhet. Det er et enkelt fint menneske som ikke har bedt om clickbaitkongens oppmerksomhet.

    7. Så bar at du framsnakker bloggere som er tusen ganger mer interessant lesnibg enn ho som ligger på 3 plass!

    8. Utrolig gøy, det gleder mitt hjerte……Og får håpe pengene strømmer inn til Aud Marit! Med litt ekstra klikk her og der..
      Pizza smaker alltid 🙂

    9. Må du faen meg gi deg. Å bruke denne bloggeren som clickbait er rett og slett sleipt. Om du har sittet i sofaen på GMN , så tenker du at du skal få denne bloggeren dit? Det er å kaste blår i øya hennes. Morsom du… Den gang var du ett bloggerfenomen.. i dag er du glemt i de store mediehus.

      1. Ojda, sto du opp på feil side av sengen i dag? 🧐 For jeg vil helst ikke tro at du er slik som dette hver dag… Satser på en bedre start på dagen for deg i morgen 🤗

        1. Hver eneste dag jobber jeg mot utnyttelse av barn og de svakeste i samfunnet. Enten det er clickbaits på blogg, eller barnearbeid i fjerne land.

    10. Dette er det jo du som har klart,med å framskaffe henne så positivt at vi blir nysgjerrige og må klikke inn for å se hva det er du skriver om.
      Fin lørdag til deg og dine.

    11. Wow, dette var flott👍 Jeg har vært inne på bloggen hennes og skal fortsette med det👍
      Dette er jo egentlig din fortjeneste , du oppfordret oss til å gå inn og lese bloggen hennes 😉
      Ha en good dag😃

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg