Bedøvelsen virket!

Våknet kvart over seks. På rygg. Snur meg på siden og plukker opp telefonen fra gulvet for å sjekke bloggen. Det skulle ikke være mulig! Ikke så fort. Skulderen brenner ikke lenger. Bedøvelsen virket!

 

Det var en voldsom coctail jeg fikk fra legen. Han lo litt på apoteket da jeg hentet den ut. “Det går hardt for seg” sa han. Måtte gi han rett i det. Det har vært ville tilstander. For første gang på veldig, veldig lenge har jeg sovet gjennom en hel natt uten å bli vekt av alle disse knivene som roterer inne i den jævla skulderen. Kjenner jo at jeg har vondt nå også, men i forhold til hvordan det har vært de siste månedene er det virkelig ingenting.

 

Jeg vet jo at dette ikke er en permanent løsning, men det er godt med en liten pustepause. Er satt opp på venteliste til ny konsultasjon med kirurgen, og jeg skal gå gjennom alle tipsene jeg fikk fra dere i går ang. alternativ behandling. Det siste jeg vil er operasjon. Ikke nødvendigvis pga selve operasjonen, men den lange opptreningen etterpå.

 

Vi får se. Har i alle fall sovet. Kjennes litt rart, men er helt sikker på at jeg klarer å venne meg til det hvis det skulle utvikle seg til en vane.

 

Lag en strålende dag!

 

(Helt fram til 15. januar kan du stemme meg fram til en Vixen Awarsd. Jeg er nominert i ikke mindre enn fire kategorier. Stem på meg HER hvis du mener jeg fortjener en pris. Tusen takk!)

9 kommentarer
    1. Jobba som kokk i 27 år, de siste 15 år offshore, måtte slutte som kokk pgav skuldre å nakke, artrose, slitasje å kronisk betennelse, ha laga meg en juice bestående av ingefær, gurkemeie og sitron, tar en shot vær kveld, har gått kraftig ned på smertestillende å smertene er mye mye mindre, har tatt denn shotten ett halvt år nå å merker veldig forskjell, håper du blir bedre, d er helt jæ.. å ha smerter dagli, fin blogg du har

    2. Så bra at du har hatt ei god natt, og sovet. Da blir dagen god😊 Skulder og operasjon…. jeg var en gang der. Flere (fysioterapauter, leger etc) anbefalte meg operasjon. Så kom jeg til en ortoped som vurderte min situasjon. Han anbefalte ikke operasjon, og forklarte at problemet kunne komme igjen. Han fortalte om et prøveprosjekt de hadde hatt på A-hus. De ville prøve ut om trening av det «sykeområdet/skulderen» kunne være et alternativ. De forlangte at de som skulle være med i prosjektet måtte komme til sykehuset å trene 3 ganger i uken. Folk trener ikke hjemme… de må i et system, var hans erfaring. Resultatet var at de reduserte antall skulderoperasjoner med 50%.
      Da bestemte jeg meg for at dette vil jeg også, og startet på treningssenter og fokuserte på de øvelsene som skulle gjøres. Har aldri angret! Ble helt frisk!
      Ha en god dag og alt godt hva du enn velger

    3. Så bra du fikk en hestkur som virket. Godt med noen timer søvn og smertefri,bruker p si at søvn e oppskrytt men akk så viktig, blir korte dupper her å🤔. Ha en superfin dag på jobb, så håpe vi på mange stemmer, har stemt😊

    4. Så bra du fikk en hestkur som virket. Godt med noen timer søvn og smertefri,bruker p si at søvn e oppskrytt men akk så viktig, blir korte dupper her å🤔. Ha en superfin dag på jobb, så håpe vi på mange stemmer, har stemt😊

    5. Så vidundelig godt det må være…..om enn så bare for én natts hvile i første omgang.
      😍👍

      Her stemmes det så “blekket spruter”, og jeg gleder meg sammen med deg.

      Stor go’klem fra Bali.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg