Bildene jeg ALDRI trodde jeg kom til å poste, noensinne!

Plutselig reiser hun seg fra bordet. Hvor skal du, spør jeg. “Skal stikke en tur og trene. Blir du med?” Spørsmålet slo ned som en bombe. Hun pleier ikke spørre meg. Hun pleier å trene med venninner. Herregud, hva gjør jeg nå? Var jo akkurat på tur til å flytte meg fra den ene rumpeballen til den andre, før jeg planla å legge meg i horisontalen for å se på noe døvt på TV. Bloggerne kanskje.

 

OK, svarer jeg, jeg blir med! Blir like overrasket over svaret som henne, om ikke mer. Er jeg besatt av en slags demon? Er jeg syk? Burde jeg ringe mamma og si at jeg trolig er i ferd med å dø? Skal liksom jeg på et treningsenter før første gang på 30 kg? WTF, vi peiser på!

I stedet for å gå kjørte vi til treningsenteret og startet økten på tredemølle omtrent samme distanse som vi kjørte. Litt ironisk egentlig, men artig å se hvor mange kalorier man forbrenner. Kom opp i 100 eller omtrent like mye som en God morgen yoghurt.

 

Gjør jeg noe, gjør jeg det skikkelig!

 

En liten stund i alle fall 😉

 

Blir faktisk i godt humør av å trene.

 

…og fryktelig, fryktelig sliten

 

Nå tar jeg kveld med god samvittighet! 😀

 

Vil du se en topptrent Kokkejævel som har trent bort en Go morgen-yoghurt eller to som Vixen-vinner? Stem HER

14 kommentarer
    1. Hurra😊Det er faktisk digg å trene ikke så digg underveis men etterpå. Syklet på ergosykkel i 10 min igår, døde nesten😰men ikke helt så jeg prøver igjen💪🏼Stå på kos dere med trening, husk og bruke overskuddet til noe positivt💃💃😊

    2. Så flott. Trudde aldri æ skulle få se de bildan. Nu blei æ overraska. Godfølelsen en får når økta e over. 👌👌😁 Herlig

    3. Ja, du e no lett å be,når kjærest spørr, godt med ei økt, go følelse etterpå, bare vær forsiktig med skuldran, så dæm ikke ødelegge natta for dæ. Flinke du, har stemt i dag å æ.

    4. Æ trur æ flire mæ skakk 🤣 ikje av at du trener..eller at legger ut bilder…Tøffing(er) 👍
      Men siste setning:at du har trent bort en Go Morgen Yoghurt eller 2 😂🤣😂
      Fantastisk!! Stå på..alle monner drar.

    5. Ja det må jeg si, hun har god innvirkning på deg den Superkvinnen din❤️ Kokkejævel gjør ting han (kanskje) ikke kan. Stilen var upåklagelig 😊

    6. En kjempegod begynnelse! 100 kalorier her og 100 kalorier der, det blir fort 7000 – som utgjør 1000 gr fett, hvis jeg husker rett👍😃💪
      Bare å stå på, ikke minst for det sosiale sammen med Kjærest❣️Gledet oss å se deg neste lørdag👍💪❤️

    7. Nei det va bilder æ aldri trudde æ sku få se 🙂 Men ett bittelite tips ( du velger sjøl om du følger det) Det lønner seg å bruke mer enn bare ett apparat 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg