Det er nesten ikke til å tro!

Som dere alle vet hadde jeg en skikkelig rumpedag i går og skrev åpent og ærlig, som jeg pleier, om hvordan jeg hadde det, egentlig. Det er jo det vi oppfordrer hverandre til, sant? Av en eller annen grunn irriterte det fryktelig mange. Hvem var liksom jeg som kunne sitte her og sutre og bære meg offentlig bare fordi jeg hadde litt vondt? Vel, det er nå en gang det denne bloggen handler om, altså hvordan jeg har det fra dag til dag. Har jeg det bra, og det har jeg ofte, så skriver jeg det og ligger jeg og baler midt mellom en klam ubarbert rumpesprekk så skriver jeg det. Det går litt opp og ned med meg kan du si og ble du irritert i går så kommer du garantert til å bli rasende over hva jeg nå skal fortelle deg:

 

En elendig dag gikk endelig mot slutten og jeg gikk og la meg. Datter hadde vært å badet med venner hele ettermiddagen og kvelden så hun slapp heldigvis å se faren ligge på sofaen å sutre. Jeg la meg rundt ti, men kjente det var et eller annet nytt som var galt. I tillegg til alle de andre smertene begynte jeg også å få vondt i magen. Nei, men i hælvete da! tenkte jeg og så for meg at jeg skulle sitte på do hele natta med bøtta foran. Det er kanskje det aller verste som finnes, så jeg håpte det heller var magesår etter alle tablettene.

 

Det er nesten ikke til å tro, men jeg sovnet igjen. Magen ble bedre av seg selv og jeg har ikke vært på do en eneste gang i løpet av natta. Ikke har jeg spydd heller. Tok nye smertestillende i totiden tror jeg og sovnet med en gang etterpå.

 

Føler meg mye bedre i dag. Tør ikke si noe annet ha ha. Kjærest skal kjøre meg en tur på jobb litt senere og hjelpe meg med de vanlige søndagstingene. Hun er snill. Må ta godt vare på henne. Ikke alltid like lett å huske, spesielt ikke når man har det vondt og man tror verden sirkulerer rundt deg selv. Det gjør den ikke. Verden bryr seg egentlig ikke.

 

Vil nok en gang takke for alle hilsningene som dere sender, både de gode og de litt mer krasse. Jeg har sikkert behov for begge deler og setter derfor pris på alle.

 

Ønsker dere alle en søndag det vil gå gjetord om i flere hundre år!

 

 

26 kommentarer
    1. Takk for at du skriver ærlig! Det er noe som tydeligvis trengs! Altfor mange tror at siden livet deres ikke er som det blir beskrevet i blogger og på instagram, er det dem det er noe galt med. God bedring! vet at du kommer sterkere tilbake 🙂 gode tanker sendes til dere alle 4 🙂

    2. I sommer skal du late som om skuldra ikke er operert – bevege armen det du kan UTEN
      smerter ellers skal du skynde deg langsomt med den skuldra og høre på fysioterapeuten så vil operasjonen vere vellykket øker du for fort på så er operasjonen bortkastet tid før kirurgene og deg
      Ha en god rekonvalens

    3. Hei.
      Drikk Biola det e godt for magen ,spesielt når du spiser smertestillende.
      Håper du snart kvikner til,det tar som regel ei stund.Ha en fri søndag

    4. Masse god bedring, blir snart bedre.
      Veit kor jævlig vondt det er, har. (sjøl tatt 3 skulderoperasjoner.)
      Noen dager til så begynner humøret å komme seg litt igjen skal du se.
      Tvi tvi

    5. Du må da jaggu meg ha lov til å klage så mye du vil,når det verker som verst i kroppen😥. Den største grunnen til at du har så mange følgere,det er nok at du skriver akkurat sånn som du har det,ikke nå skjønnmaling av tingenes tilstand👍. Sånn er jo det virkelige livet. Vi har vel alle sammen opplevd både opp å nedturer. Så bry d3g ikke det minste over dem som ikke liker det du skriver😉. Vi er nok i et stort flertall som elsker bloggen din,å at du skriver rett fra levra,fortsett med det. Masse lykke til med opptreningen, vi har benyttet den fantastiske fine helgen med fjellturer pluss grilling😎. Ingen steder er flottere enn her nord å være,når vi har sol og sommer💕😍

    6. Det e ingenting som e bedre enn at du sier ifra. Min kjære har kroniske smerter i rygg og fot etter å ha krasjlandet i fjellveggen i en paragligerulykke for endel år tilbake. Han sa ingenting om hvor vondt han hadde det og det holdt på å gå skikkelig galt. Det gjorde det heldigvis ikke, men det var det som måtte til før han fikk opphold på smerteklinikk og rehabiliteringssenter. Så eg hei på deg som sier ifra ❤️

    7. Det er lov å si at man ikke har det bra. Det er faktisk helt menneskelig å føle, selv menn gjør det. Jeg liker ærligheten din, den er befriende autentisk og frodig. Utfordringen for mange kan da bli at det kan oppleves for sterkt?🤨😄
      Nyoperert er tålmodighetstid der du må ta hensyn til hvordan formen er. Hvil deg frisk, og beveg deg passelig greit uten at smertene blir ille. Det der er en god/vond balansegang. At du har kuttet ut snusing kan høyst sannsynlig være grunnen til den korte lunta for tiden.🤫😅
      God bedring ønskes, og en strålende og nydelig familiesøndag!☀️

    8. Det er så befriende at du sier det som det er. Nok av bloggere som fremstiller en lykkelig «lissomtilværelse» der alt er så fantastisk, særlig dersom du bare bruker div produkter de reklamerer for. Livet byr på diverse opp og nedturer, så herlig at du viser det- med en herlig humor🤪 God bedring. Det er jo en reell fare for at det bare blir bedre og bedre no👍🏻💐

    9. Bare du å suttre, gjør ingen ting 🙂 De som klager på at du suttrer over vondt etter operasjon, har nok ikke vært gjennom den selv, så drit i de surmaga komentaran. Det er helt jævlig de første dagene etter operasjonen, men det blir bedre for hver dag 🙂 Fortsatt god bedrings klem til deg, og styrke klem til kjæreste og unger 😉

    10. Klag så mye du vil, vet akkurat hvordan du har det! Vil gi deg et tips som funka for meg, få kjærest til å lage en stabel med puter som er så høy at du kan hvile armen på den nå du ligger på siden. Da trenger du kanskje mindre smertestillende på natta.

    11. Huff, normalt at magen blir i ulaget etter tabletter med morfin/codein og narkosen, den kan bli både hard ,laus og kvalm.
      Ønske dåkket en supet fin søndag, håpe 🌞kikker fram.

    12. Din arena, din blogg, klag så mye du vil å når du vil!
      Riktig god bedring. ❤
      Var et år i går siden kne operasjon, plages ennå litt men jobber og gjør mitt for å trene det.
      Fysioterapi er bra.

    13. Det går seg til etterhvert. 👍 Du må bære ha litt tålmodighet. 😁 Veit ka du snakker om. Løkka tel i dag. Kjæreste duller med dæ. Klæm på vei. 😘

    14. Ikke bry deg om de som klager de er her hele Tia de 😊
      Du er nå ny operert så du har lov å klage også
      har du slutta med snus i tillegg
      tøft
      God bedring fra Solklem

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg