Egentlig er det helt sinnsykt!

Reklame | Fy Fader, verdens største salat- og snackbar

Her ser dere Mikkelsen. En fremragende kokk og rett og slett en utrolig hyggelig fyr. Litt tynn kanskje, men ingen er perfekte. I dag har han hatt det vi kaller for “frityrvakt”, dvs. ansvaret for 10 meter med varmmat på FyFader. Jeg vet ikke hvorfor vi sier “frityrvakt”, for vi har jo egentlig nesten ingenting som er fritert, men det kommer kanskje av at da vi åpnet opp i 2015 så hadde vi faktisk bare EN varmedisk, og der var det mye frityrmat.

 

Uansett, Mikkelsen på “frityrvakta” og i dag er han ekstra stolt over å være på jobb, for han har nemlig fått splitter nye diskkart fra Kreativ leder, altså meg he he, og nå begynner vi virkelig å snakke! Det er ikke gourmet, men Fy Fader så mye god mat! Og i tillegg er det FIRE disker med salat og annen kald snaddermat. Er det rart det er vanskelig å begrense seg? Jeg klarer det i alle fall aldri, ha ha 😉

 

Jeg vil med dette ønske dere alle sammen hjertelig velkommen til oss på FyFader og Hoftepluss! 🙂

 

 

Og du, ikke glem at vi leter etter en dyktig SALATBARSJEF. Mer om det HER

 

Nå skal jeg og den vakreste dama i hele verden, Kjærest, snaske oss hjemover! Klokka er halv sju og ferdig blir vi jo aldri ansett. Litt mat og garantert en film på Netflix i hjørnet av sofaen. Det er der vi er aller nærmest, i hjørnet. Hvis hele verden raser sammen er det der vi søker tilflukt, ro. En slags trygghet. “Ska vi lægg oss i hjørne?” Herregud som jeg elsker den dama! Det gjennomsyrer absolutt hver en eneste celle i kroppen. Denne sommeren og høsten har gjort noe med oss. Sa det til henne i sted. Dette er høsten vi smeltet sammen og ble ett. Det føles slik. Nesten som man er blitt forelsket igjen. Gleder meg til å gifte meg med henne. Trodde aldri jeg skulle si noe slikt. Jeg, gifte meg? Ha, ha, ha, hvorfor det?

 

Jeg er faktisk så intenst gald i henne at jeg måtte skrive i dette på veggen hennes på fb:

Ett hundre prosent fullkommen. Det er det du er. Uten deg finnes ingenting. Ikke en gang tomhet og mørke. Du er resten av mitt liv. Elsker deg så intenst. Så mye. Så hardt. Gleder meg til å gifte meg med deg. På ordentlig. Mann og kone. Even when we’re ghosts.

Skrev det i går. Skulle hjem fra jobb. Likevel måtte jeg skrive til henne i bilen før jeg kjørte. Jeg er glad jeg har henne. Hvis ikke tror jeg det hadde blitt for mye for meg.

 

Hvor var vi? Jo, hjertelig velkommen til FyFader og Hoftepluss!

 

Og mens jeg først driver å reklamerer så sjekk ut kokkejævel.no. HER kan du kjøpe boka mi, forstykker, caps og skjorter. Fantastiske gaver og snart er det jul. Bare nevner det… 😉

 

Nei, NÅ skal vi dra hjem!

(Job, er du fornøyd med merkingen?)

 

 

 

 

 

15 kommentarer
    1. Når skal dette konseptet bli en kjede ?

      Slik at resten av landet får nyte … ser så himla godt ut alt sammen.

    2. ville heller sagt middagsbuffet? 😛 Men uansett.. skulle ønske jeg visste om deg da jeg var i Alta for første, og mest sannsynlig siste, gang.. langt dit.

    3. Var innom Fyfader og Hoftepluss i sommer på vei hjemover til Oslo. Baguettene er noe av det beste jeg har spist! Hadde så lyst til å smake på alt du hadde! Alt fristet 😂 men måtte nå nøye oss med baguett, da vi måtte reise videre. Skulle bare ønske at det ikke var et helt år til neste gang vi reiser nordover eller at vi bodde litt nærmere Alta!
      Kos deg masse i sofakroken og keep up the excellent work!

    4. Gratis tips: jeg vil ha forkle med “Kjærest” på, så når min “Kokkejævel” har sitt så kan jeg ha mitt med “Kjærest” 😉🤭 kanskje rødt med sort tekst. Altså motsatte farger?

    5. Min middag ble reinsdyrsburger fra Hoftepluss, for dere som ikke har smakt den er det bare en ting å si- den må prøves. Helt nydelig med tyttebærkrem til 😊. Jeg syns dere er flotte både dama di og deg og ønsker dere begge en fin kveld

    6. Hahaha, du kommer til å sovne før 15 min av filmen er gått 🙈 ..men sikkert herlig å sovne ved siden av noe vidunderlig 🥰

    7. Herlig å lese det du skriver ,og at du er tilbake her. Da får dere kose dere i sofahjørnet ,ha en strålende kveld.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg