Erfaringer etter 2 uker på “slankesprøyta”

Vel, hva skal jeg si? En fin vektnedgang også denne uken. Man skal jo uansett ikke gå ned for fort. Fortsatt ingen merkbare bivirkninger bortsett fra litt tregere mage, men det kan like gjerne være et resultat av lavere matinntak. I alle fall en kombinasjon.

 

Føler fortsatt ikke at injeksjonene, (nå har jeg jo satt til sammen tre), “hjelper” meg noe særlig. I alle fall ikke i en slik grad mytene om sprøyta skulle tilsi. Fortsatt må jeg kjempe med “demonene” mine etter middag på kvelden, men kampene er kanskje, når jeg tenker etter nå, langt mindre brutale enn de brukte å være. Et eple eller to, så er stort sett alt sug etter “noe søtt” borte. Og det er jo for så vidt en kjempehjelp.

 

Har også denne uken begynt å merke at jeg er langt mindre sulten enn tidligere. I forrige uke var det motsatt, men da måtte jo magen plutselig venne seg til at overspisingen på kveldene plutselig opphørte. Jeg vet ikke hvor mye dette med mindre sultfølelse kommer til å hjelpe meg framover, for det er jo ikke slik at det er på grunn av sult jeg har overspist på kveldene…

 

En siste ting som jeg kom på akkurat nå, er at jeg er laangt mindre opptatt av vektnedgangen/slankingen/livstilsendringen enn jeg har vært tidligere å når jeg har gått ned i vekt. Nå går egentlig bare dagene uten at jeg tenker så alt for mye på det. Det tror jeg er en god ting.

(Og du, det har neppe noen sammenheng, men denne uken har jeg HALVERT mengden smertestillende! Det er i alle fall positivt! 😀 )

 

Folkens, ha en lett og fin torsdag!

 

Les mer her:

Dag 0

Uke 1

 

 

Følg meg på:

Facebook

Instagram

Norges villeste nettbutikk

 

 

4 kommentarer
    1. Om du ikke allerede er medlem av siden wegovy/ozempic foe vektnedgang på Facebook, så anbefaler jeg den siden. Massse nyttige tips og råd der! Og bruk den laveste Disen så lenge du har virkning før du øker. Be om en større penn, og tell klikk. Veldig enkelt, og masse penger å spare!
      Husk å drikke myke vann, og lykke til videre! 120 kg når du lett lenge før sommeren 🤩

    2. Ditta naile du!
      En sakte nedgang er det beste, for da “henger kroppen med”. Har selv gått ned 15 kg på ett år, og er fornøyd med dét.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg