Et Herrens mirakel, men tett mann 42,5 fra Alta er FORTSATT på topp 5!

Reklame | Boka mi og kokkejævel.no

Sorry, men dette hadde jeg faktisk ikke trodd! At jeg for ANDRE uke på rad skulle ligge på topp 5 over Norges mest solgte sakprosa-bøker tilhører bare mine aller villeste og våteste drømmer!

 

For å overgå dette måtte det i tilfelle vært at jeg beholdt 1. plassen som jeg føk rett inn på i forrige uke etter et formidabelt forhåndssalg, og meget godt salg i butikk og på nett. Slik gikk det ikke, men det gjør absolutt ingenting. Selv om en 5. plass på bloggtopplista hadde vært et nederlag nå etter snart et helt år på toppen, så er 5. plass på den offisielle boklista mer enn godt nok for meg! Tro det eller ei 😉

 

Nei, dette var skikkelig moro og i neste uke blir det litt “medieblest” med GMN, Nitimen, Aftenposten og noen andre programmer. Det pleier å hjelpe sier forlaget og det vil i så fall vises på listene om 14 dager, men enn sp klenge så KOSER jeg meg med 5. plassen og min uvanlige morgenfri. Tror nesten ikke at det er sant. At jeg ikke skal på jobb før elleve altså 😉

 

Men du, har du kjøpt boken min ennå? Det er ikke bare en brutalt ærlig reise gjennom mitt liv så langt, skrevet slik at den kommer til å treffe absolutt alt du har av følelsesregister, men også en samling av 30 av min aller beste oppskrifter, altså en skikkelig god kokebok i tillegg!. En bok for alle egentlig.

Kjøp boken på Ark HER

Eller hos Haugenbok.no

Signerte utgaver med personlig kommer snart
(Når dette “listekjøret” gir seg)

kokkejævel.no

(Der får du også ganske snart tilgang på tørkakjøtt og hjerter av rein. Just saying 😉 )

 

 

 

13 kommentarer
    1. Er det mulig med så mange misunnelige folk samlet på en blogg”du må ikke tro at du er noe” janteloven . Hadde jeg kun lest en blogg for at jeg skulle legge igjen ubehagelige innlegg så tror jeg at jeg skulle hatt VELDIG LITE Å GJØRE. Så finn dere annet tidsfordriv . Dere er MOBBERE skam dere,er ikke rart barn mobber når voksne mobber . Barn lærer av voksne.

    2. Det er BOKHANDLERNES innkjøp som vises på Boklista! Forrige uke lå du på topp fordi de hadde kjøpt inn mye, fordi de forventet godt salg.
      Husker en tidligere blogger som ga ut en bok, der forfatteren ifølge media “herjet på boklistene”. Boka solgte ufattelig dårlig, og bokhandlerne satt igjen med enorme lager av boka. Når det er sagt selger din bok godt, helt naturlig at salget er på topp ved utgivelse.
      Jobber selv i forlagsbransjen, så dette VET jeg 🙂

      1. Aner ikke om du, “Arne” jobber i forlagsbransjen, men jeg har i alle fall spurt mitt forlag, Kagge forlag, som jo også jobber i forlagsbransjen, om akkurat dette, og de sier det motsatte av deg. Ser også hvilke plasseringer jeg har i de ulike forlagene og nettbutikkene, så plasseringen er nok helt korrekt. Uansett, ha en flott helg, “Arne” 🙂

          1. Takk for oppklarende link. Forklarer forskjellen mellom opplagstall og reelt salg ut av butikk. Det jeg ikke skjønner er hvorfor forlagene hemmeligholder salg ut av butikk.

        1. Hei. Listen Asbjørn viser til, er den offisielle boklisten. Den viser salg UT fra butikk, ikke TIL butikk. Med andre ord: dette er det reelle salget ut til kundene 🙂 Gøy at så mange vil kjøpe boken uke etter uke.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg