Fittekreft.no

Kreft som eter folk opp innvendig fortjener alle de skjellsordene som det er mulig å komme på. Heidi valgte hasjtagen #satansfittekreft

i sin kamp mot denne sykdommen som bare tar flere og flere, og yngre og yngre liv.

 

Heidi opprettet bloggen fittekreft.no for å fortelle om sin reise for å bekjempe den satans fittekreften nok en gang, men hun bare døde før hun egentlig kom i gang. Vil likevel oppfordre alle mine følgere til å klikke seg inn og vise en siste respekt.

 

I morgen er det begravelse. Jeg har funnet fram min rosa skjorte som jeg skal ha under dressjakka.

 

Altas rose er faen meg død!

 

#satansfittekreft

 

 

Les også:

Det er en stor ære å bli invitert!

 

 

 

 

8 kommentarer
    1. Huff ny tittel på kreft i underlivet??
      Aldri hørt noen bruke det utrykket om den kreft formen. Om du mener at kreft er en grusom sykdom finnes det andre ord å bruke.
      Synd du bruker slike ord Din datter leser vel din blogg etterhvert.
      Rart fb ikke har stoppet dette.
      Er skuffet over din tittel

    2. Heidi og jeg konkurrerte sammen i strongwoman flere ganger, og jeg har fulgt henne tett i alle år etterpå. Det er så fordømt vanskelig å forstå at den satans fittekreften vant, for Heidi var sterk!

      Heidi vil alltid ha en spesiell plass i mitt hjerte og i hele Strongman Norge.

      Jeg er glad du tar på deg den rosa skjorta og hedrer fineste Heidi. ❤️

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg