Folkens, jeg fyller 44 år!

Reklame | Kokkejævel.no

Det er egentlig ikke så mye å si om denne saken, men mine dager som 43 og et halvt år er ubønnhørlig over,  og fyller torsdag denne uken intet mindre enn 44 år, ju hu. Egentlig skulle dagen feires i Oslo med boksignering, men grunnet brann i trykkeriet er signeringen utsatt en uke og jeg måtte finne på noe annet.

 

Det betyr at jeg har både tid og lyst til å feire sammen med dere, kjære lesere, og som den kremmeren jeg er kunne jeg rett og slett ikke tenke meg en bedre bursdagsfeiring enn å gi dere masse knakende kjekke tilbud i nettbutikken en hel uke til ende. 😀

 

Hvis du vil feire sammen med meg, gjerne vilt og fullstendig hemingsløst, så klikke du HER. Da kommer du rett inn til Kokkejævel.no, nettbutikken som samler alt det gode på ett sted. 🙂

 

 

Bursdagsfeiringen i nettbutikken varer helt til søndag 5. september kl. 23.59 🙂

 

 

 

Kulinarisk hilsen

Kokkejævel

Kremmer og bursdagsgutt

 

 

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg