Folkens, jeg kommer med søte nyheter! :D

Reklame | Julegavebutikken Kokkejævel.no

Joda, det er koselig å få en pose Twist eller en eske konfekt til jul, men uten å få Freia på nakken tør jeg påstå at det er enda litt koseligere, og veldig mye mer spesielt, å både gi og få håndlagd godteri av småskalaprodusenter. Nå har vi utvidet sortimentet med masse deilige nyheter! Klikk inn på julegavebutikken Kokkejævel.no i kategorien “Søte fristelser“, så ser du både priser, bilder og utvalg.

 

(Arme stakkars Konemor som har vært nødt til å smake seg gjennom, og godkjenne, alt i mitt slankehysteri. Hun har det ikke lett den kvinnen…)

 

Hva Verdens beste pinnekjøtt angår, så ble vi midlertidig utsolgt på bare noen timer for det urøkte, men vi har fortsatt litt lettrøkt igjen. Det er ennå ingen grunn til panikk, for vi får en, kanskje to, forsendelser til før jul, men det kommer garantert til å bli utsolgt fort det også, så følg med. Hvis vi får kjøttet i løpet av neste uke, så blir jeg å legge det ut for salg på fredag, så bare følg med 🙂

 

Nå skal jeg åpne dørene. Vi har egentlig åpent fra 12:00-16:00 på lørdagene, men jeg er jo her allerede og da åpner jeg selvsagt døra hvis noen vil inn. Selv om jeg har blitt en mannevond og skadeskutt gammel kjøter, så banker fortsatt kjøpmannhjertet relativt jevnt og trutt der inne under det krympende, men fortsatt relativt massive spekklaget.

 

Hvis du ikke bor i Alta kan du likevel besøke julegavebutikken Kokkejævel.no HER eller DER

 

God lørdag!

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg