Folkens, kan vi virkelig leve med dette?

Reklame | Boka mi, "Livet mellom måltidene"

I går kunne jeg fortelle at jeg var Norges mestselgende forfatter totalt sett, men hva hjelper vel det når jeg har falt fra første til NIENDE PLASSArk! Det er jo helt skandaløst egentlig. Her fyker Bloggkongen, som seg hør og bør, rett inn på første plass i sin første uke, og jeg hadde da vitterlig regnet med at jeg i alle fall skulle ligge på toppen til over jul. Skal jeg være helt ærlig så blir jeg rett og slett fly forbanna over så lave plasseringer. Jeg finner meg rett og slett ikke i det.

 

Var å rev kjeft på daglig leder på Ark i Alta i morges da hun fjernet bøkene mine fra toppen og gjemte dem nesten helt nederst. Hva i HELVETE er det gjør??? skrek jeg så fråden og koronaen fosset ut. Hun fortale at de alltid gjorde klart neste ukes liste på lørdagen før. Jeg insisterte på at dette måtte være en feil i systemet. Det var rett og slett ikke mulig at jeg bare skulle være den 9. mest solgte boka i Ark. Visste egentlig ikke denne kjeden hvem jeg var. Virket ikke sånn. Jeg slo knyttneven i disken og fikk henne til å ringe opp regionsjefen så jeg kunne skjelle ut henne også. Hun tok ikke telefonen. Det kan hun være glad for.

 

Neida, tuller litt, men har ramla ned. Det kan vi imidlertid lett gjøre noe med. Regner med at du har noen bursdags- og julegaver du likevel skal kjøpe de nærmeste månedene. Hva er vel da bedre å gjøre seg ferdig med å rett å slett gi et eksemplar av boa mi til alle du er glad i. Jeg har fått ekstremt mange positive tilbakemeldinger. Les noen av den HER. Den treffer visst absolutt hele følelsesregisteret et mennesek kan ha. En dønn ærlig og naken bok som suger deg inn i mitt univers og slipper ikke taket på deg før aller siste side. Skal jeg være helt ærlig, og det skal man jo, så er det rett og slett en veldig bra bok. Annerledes. Vakker. Lun. Bunnløs trist og tindrende lykkelig. Et levd liv. På veldig god og fryktelig vondt.

 

Nei, folkens, få meg opp igjen der jeg hører hjemme! Bestill den til deg selv nå eller gjør unna julegavene på noen få minutter. Etter alle tilbakemeldingene å dømme så kan jeg nesten garantere at de kommer til å sette veldig, veldig pris på gaven i år. 🙂

 

Kjøp boka HER

Eller DER

Kan selvfølgelig også kjøpes HER hvis du er av den typen

 

Alle som “biter på” denne reklamen for boka mi er med i trekningen av tørka reinhjerter til jul 😉

 

PS! Hadde det ikke vært for at jeg ligger på 1. plass hos Haugenbok.no så hadde jeg nok tatt en overdose med antidepressiva!

 

19 kommentarer
    1. Var innom amfi å kjøpte boka di i dag. Nå gleder jeg meg til lesing! Jeg synes du er helt rå som er så åpen og stå på viljen du har. Jeg er klar over hvor vanskelig det kan være, og setter så pris på at du deler. Håper du får fine dager fremover uten smerter og tid til deg selv og dine.

    2. Var på kjøpesenteret her jeg bor for å kjøpe boken din. På Ark… ingen hylle med boken din. Ble så skuffet. Prøvde den andre bokhandleren og da jeg spurte etter boken så sa de bare hææ ? Aldri hørt om han. Men vi får den vel inn senere.

      Jeg som hadde gledet meg så til å lese den i helgen. Men jeg gir meg ikke. Skal jakte på den over helgen.

    3. Fikk boka her om dagen og idag lager jeg din saftige sjokoladekaken, gleder meg til å smake❤️ Du e den eneste bloggeren jeg følger og får meg en latter så og si bestandig🥰 God bedring med ryggen din🥰

    4. Boka er bestilt😉. Å jett at min snar 14 år gammel datter hadde blitt glad for reinhjerte til jul🤩. Så må vell bli litt julegaver også. Satser på signering når du kommer tilbake til Tromsø🤗🙂

    5. Betyr vel bare at, de fleste av oss kjøpte boka mens den enda var varm etter trykken 🤣
      Ha en fin lørdag 😍

    6. Ble litt for enkel lektyre for min del. Ingen sak å lese ut hele boken en ettermiddag etter jobb, selv med familien rundt meg i stua. Synes den hadde lite «nytt» innhold. Har man fulgt deg på Facebook og lest bloggen så visste man egenlig nesten alt som sto i boken før man leste den. Jeg ble skuffet, hadde håpet på en mer innholdsrik bok.

      1. Da leser du fort, eller velger kanskje ikke å sette deg så veldig inn i stoffet kanskje, men ja, det er ingen murstein. Veldig glad for tilbakemeldingen din altså, for ellers har tilbakemeldingene vært helt i den andre enden av skalaen. For min del er det i alle fall ingen enkel bok. Den er skrevet i den kanskje verste perioden av mitt liv, og omhandler deler av livet som har vært både tøffe og vanskelige. Dette var det jeg fikk til og det er jeg faktisk stolt av meg selv at jeg klarte, mellom sorg og jobb og korona osv. 🙂

    7. Du e bære utrulig😂😘korr hente du skrive energien fra?
      Æ kjøpte heldigvis to bøker, ei til meg og ei til min gode venninne. Begge signert💪
      Læst mi allerede, og fikk både flirt å grått. Du skriv så bra🥰
      Skulle æ være kristisk? Litt for små skrift…..æ ser dårlig, og skulle ønske litt større bokstava😂😘

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg