Forhåndsbestilling av fersk, nord-norsk juleribbe!

Reklame | Hoftepluss

Sorry søringer, men den aller beste juleribba slaktes i Målselv. Basta! Selv om Nortura nekter, så er det enorm stor forskjell på kvaliteten fra nord til sør. Dessverre er det svært begrenset tilgang, og kun de aller, aller heldigste kan nyte dette kulinarisk mesterverket til jul. Mine kunder er blant de heldige 🙂

 

Tradisjonen tro kan du nå forhåndsbestille ribba fra Hoftepluss. Bestillingen er bindende. Prisen er 179,- kr pr kg og utleveres tirsdag 22. desember. 

 

Bestill i kommentarfeltet på FACEBOOK, ikke her på bloggen!

  1. Navn og telefonnummer
  2. Antall kg(ca)
  3. Rutet eller ikke rutet
  4. Krydret eller ikke krydret

 

NB! Begrenset antall, så her kan det være lurt å sikre seg.

 

Ber om at folk som ikke har anledning til å bestille heller ikke kommenterer 🙂

 

Les eller se HER hvordan du tilbereder en perfekt stekt juleribbe. Fungerer på søringribbe også, he he 😉

 

 

7 kommentarer
    1. Jeg er nordlenning som bor sørpå, og ribba jeg kjøper hos slakteren her jeg bor er helt nydelig, og svoren blir sprø😃 Men det er sikkert forskjell om det er ferskvare eller frossen vare.

      1. Det vet jeg faktisk ikke. Har holdt på med dette i 20 år nå og hvert eneste år er det det samme, ribba fra målselv er fast og fin og holder en fantastisk kvalitet, men det vi får sørfra er helt elendig rett og slett. Slapt i kjøttet, dårlig fettfylde og forferdelig svor. Nortura sier det ikke stemmer, det må de jo, men det gjør det. Forstår veldig godt at det hvert år er diskusjoner om hvordan man får svoren sprø, for med søringribbe er det nesten umulig.

        1. Kjøpte av deg i fjor og det var den beste ribba jeg har smakt. Hele familien satt og nøyt hver bit. 😀 Synd jeg er bortreist denne jula ellers hadde jeg bestilt i år og

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg