FULL av energi, motivasjon og kamplyst!

Salget av Hoftepluss ble plutselig avlyst tidligere denne uka, men denne kokkekroppen har vært ute og overnattet naken både sommer- og vinternetter mange ganger før, så det var ikke annet å gjøre enn å kaste meg rundt, skrive meg inn på vaktlista igjen, og komme meg på arbeid!

 

Ja, timingen er ikke helt ideell siden prolapsen virkelig har slått ut i full blomst igjen. Det var jo faktisk på grunn av helsa og det faktum at jeg tidvis har problemer med å stå at jeg ville selge i utgangspunktet, men nå som jeg først er tilbake kjenner jeg på en voldsom motivasjon. Jeg vet hvor vond sommeren kommer til å bli, for det kreves absurd mye arbeid fra sjefen for å virkelig lykkes gjennom sommeren, men vi  få inn penger nå etter en voldsom dårlig vinter og vår. For ikke å snakke om koronaåret i fjor der vi faktisk var tvangstengt i fire måneder.

 

Jeg vet det høres litt rart ut, men jeg gleder meg faktisk til sommeren. Jeg kommer virkelig til å gjøre alt som står i min makt, og vel så det, for at vi skal gjøre en så god jobb slik at så mange som mulig av dere kommer og spiser på Hoftepluss eller FyFader når dere ferierer i Finnmark. Jeg gleder meg til å møte dere! Ta sefier, småprate litt (husk at jeg er mannevond) og skrive autografer. 🙂

 

Jepp, nå vet dere det. Har vært på jobb på Hoftepluss i hele dag. Nå sitter jeg på kontoret i nettbutikken og skal skrive ut og pakke de siste 14 ordrene dere har bestilt. Det har vært et kjempetrøkk i helga her, siden vi har hatt sommersalg, og svigersøsteren min har vært her og hjulpet meg både fredag og lørdag. I dag er jeg imidlertid alene, men 14 ordrer burde jeg klare på en time. Jeg er jo en maskin for pokker!

 

Etter jobb er det hjem og opp Komsalaia. Så blir det TV og kanskje et samleie med kona før jeg legger meg. Vi får se. Nå til dags skal jo begge samtykke før moroa kan starte, og da skal det litt til for å klaffe begge veier.

 

 

Kulinarisk hilsen

Kokkejævel

Maskin

 

(Les HER om om det “klaffet” eller ikke)

 

6 kommentarer

Siste innlegg