Galskap!

Klokka et ti over fire og vi har allerede fått i oss den første kaffekoppen. Håper vi ikke vekker Kjærest med dette styret. De har til og med filmet meg mens jeg har tisset. Begynner å lure på om de virkelig er fra Dagsrevyen og ikke heller et eller annet lugubert nettsted som skittent kommentarfelt. Vi får se på lørdag 😉

 

Skal innrømme at det er litt vanskelig å skrive mens det sitter en kar i sofaen og stiller meg masse spørsmål samtidig som det står en gærning med kamera og filmer hvert eneste ord jeg skriver. Får litt prestasjonsangst si. Her skal de liksom dokumentere gull og så kommer det bare gråstein ut av tastaturet. Ikke for det, det er vel det som er litt meg da, skrive om det som skjer, akkurat når det skjer. Og nå skjer dette. Galskap egentlig.

 

Klokka har nå blitt ti over halv fem. Den første kaffekoppen begynner å virke. Etterpå skal de bli med meg på jobb. Er jo litt artig når slike ting skjer. Greit å bryte opp hverdagen med litt annerledes opplevelser, og dette er virkelig annerledes. Før jeg begynte å blogge tok jeg omtrent ikke et eneste bilde av meg selv og nå sitter Dagsrevyen i min egen stue!. Hva skjedde liksom?

Herregud, nå har jeg fått ro i fem minutter for å skrive, men nå begynner han å stille meg spørsmål igjen. Jeg svarer så godt jeg kan mens jeg skriver. Heldigvis er det ikke min stil å skrive endeløse blogger, men likevel skal det jo stå litt fornuftig der. I alle fall mellom linjene.

 

Nei, tror nesten jeg er nødt til å avslutte. Dette var vanskeligere enn jeg trodde. Kan heller komme sterkere tilbake i kveld. Mye som skjer i dag. Jobb så klart, men også masse møter av ulikt slag. Blant annet kontaktmøte for Datter i  ettermiddag. Har også et par arbeidsintervjuer i dag. Det er alltid spennende. Håpet er å finne den neste Mathias

Jeg har trua!

 

Håper dere alle får en dag dere kan minnes med glede!

 

 

 

 

31 kommentarer

Siste innlegg