God morgen!

Jeg har fått legetime 09:40, men åpner (eventyr)butikken umiddelbart jeg er tilbake.

 

Kan ikke si jeg gleder meg. Har blitt fratatt min dyktige mannlige og erfarne fastlege til fordel for en ung og uerfaren kvinnelig lege. Satser på at hun gjør skam på alle mine fordommer, men akkurat i dag, spesielt hvis det blir noe “grafsing”, skulle jeg helst hatt en mann. Så ærlig må jeg være.

 

Vel vel, det går sikkert bra uansett. Har utsatt denne timen alt for lenge. Jeg vil fortsatt ikke bruke ordet kreft, men greit å få tatt en sjekk, for noe er det der nede.

 

Lag dere en nydelig helg folkens!

5 kommentarer
    1. Jeg vedder hundre kroner på at du har bitestikkelinfeksjon. Det er “ømt” og det hovner opp, men det er ikke farlig. Bare en pillekur. Undersøkelsen foretas så vidt jeg vet med ultralyd, så litt “tukling” må påregnes. Lykke til.

    2. Det kan også være noget så uskyldig som at du har jobbet deg på brok. Det har mange av os som løfter tungt. jeg havde også vondt langt nede i venstre side.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg