God påske fra oss!

Dett var dett, nå er det påske! Begynner å venne meg til disse en-dagers arbeidsukene, he he. Salget var unnagjort på tre timer. Ikke riktig like lange køer som på fredag, men herregud, alt ble borte. Hadde ikke klart det uten disse to jentene. Er så utrolig koselig at de ville være med å hjelpe og Datter, for en selger! Prakka på folk både loff, majones og røykalaks som en annen bilselger! Varmet et kynisk pappahjerte 😉

 

Håper dere alle får en riktig fin påske, selv om den for mange blir litt annerledes i år. Slik ble det, men det får vi ikke gjort noe med. Man får bare gjøre det beste ut av det, kose seg og lese en viss blogg, for jeg blir nok ikke stille i påske jeg, kjenner jeg meg rett 😉

 

I kveld skal vi bake litt og i morgen samles familien, med GOD avstand ute i grillgropa for lammelår og påskekos. Det blir trivelig. På fredag drar Datter. Det blir ikke like trivelig, men slik er det. Fortsatt to dager igjen.

 

God påske!

25 kommentarer
    1. Var på Nav Bærum og snakka med hu Mary, men hu sa det at det blir litt klamt hvis hu må snakke med meg om dette her da, så hu sa at jeg burde ta det opp med Greftegreff, men han kaller meg bare for soper og vil ha meg innlagt hos lege Johnsen. Men jeg er direkte etter Lennart Svenske og Bååt (som var varulv vel) og mulig det her kan ha noe å gjøre med birkebeinerne, ettersom birkebeinerhytta lå der hvor jeg dreit mye, på jordet som tilhørte ei Bøhmer,vel…

      Og lege Johnsen vil ha meg innlagt, på Blakstad, fordi jeg lider av schizoid paranoid psykose da.

      Og jeg overhørte at lærer Aakvåg, sa at gromguttstedet mitt egentlig tilhørte tateren Geir-Arne da.

      Hva slags promp er dette her (lurer jeg nå).

      Og både Turid Sand og Geir-Arne mobba meg på ungdomsskolen da.

      Var det fordi jeg er eldste sønn av eldste sønn? (lurer jeg nå)

      Noe sånt

      Så sånn er nok det.

      Men men-

      1. Dette her er trakassering vil jeg si ( Så sånn er det )

        Jeg har ikke skrevet dette! Rydd opp nå!
        Ellers skal jeg saksøke den falske kommentaren og bloggen!

        Dette vil jeg mene er direkte drap på etterkommer av Profeten Mohammed!

        Dette er trakassering på guddommelig nivå, vennligst rydd opp

        PS.

        Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke
        virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes
        jeg).

    2. Var godt med reker med loff å majones til lunsj i dag.Ble meget mett i magen,men hadde jo spist kjelost til frokost.God påske.

    3. Så fantastisk flott at folk kommer å handler reker med tilbehør,når du klarer å skaffe kvalitets reker😋. Flinke dyktige jenter du har,som trår til og hjelper deg med salget🤗. Ha en fantastisk fin påske🐥🐣🐤.

    4. Hei,
      Får ikke til å “betale” på nett når jeg skal bestille boken din……..knappen på ark virker ikke 🙁
      Er det noe feil?

      1. Jeg prøvde nettopp uten problemer. Når du har valgt boka må du trykke på handlekurven og gå videre derifra

    5. God påske til dere💐💛.
      Jeg vil gjerne bestille kokeboka dokkers. Håper jeg kommer på forhåndsbestiltlisa😁☺️.

    6. Så bra dåkker fikk solgt ut, hjelper nok med kvinnehender og pågangsmot, supert bra jobba👍.
      Fin påske te dåkker🐣

    7. God påske te dæ å dine 🐣 heildi dåkk som har snø😀 dårlig skiføre på Sunnmøre gitt.. Kjekt å lese bloggen din, aldri lest blogg før. Men din er jo bare krute god 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg