Vinn gratis signert bok til påske! :D

Reklame | Kokkejævel.no

Det blir en lang påske for mange i år. Da kan det være greit med lett lesestoff som likevel gir deg noe tilbake. Dette er min aller første bok, og jeg tar deg med helt fra jeg ble skåret ut av buken på mor mi, via en barndom full av alkoholisme, mobbing, ensomhet og utenforskap, til en ungdomstid og tidlig voksentid der ting begynte å løsne og bli bedre, før livet ble bombet sønder og sammen, gjentatte ganger, men, ved hjelp av humor, fandenivoldskhet og kokkfaget, jeg har reist meg som en fugl Føniks, hver jævla gang.

 

Kjøp eller vinn boka HER

Kjøp eller vinn boka HER

 

Tror ikke jeg tar for hardt i når jeg hevder at denne boken dekker absolutt hele det menneskelige følelsesregisteret, fra tåredryppende skildringer, til avsky, glede, humring og gapskratt. I tillegg får du ikke mindre enn 30 av mine alle beste oppskrifter. Alle sammen med smaken i fokus, og oppskrifter som alle over 16 år burde klare å mekke i stand 🙂 Mye bra påskemat!

 

Jeg pakker og sender i dag før 13:00 og da skal du ha boka i din postkasse før påske. Boka er selvfølgelig signert av både Kjærest og meg selv. Ønsker du en personlig hilsen, enten til deg selv eller den som skal få boka i påskagave, så skriver du det i et eget felt i bestillingen.

 

Kjøp eller vinn boka  HER

 

PS! Alle som bestiller, uansett hva, før klokka 12:00 i dag, torsdag, er med i trekningen av en gratis signert bok! Det betyr at bestiller du boka er det ikke sikkert du betaler for den i det hele tatt 🙂 Skriv i kommentarfeltet på FB når du har bestilt, så er det lettere å trekke deg ut 🙂

 

PS2! Det er godt mulig at vinneren i tillegg får litt tørka reinkjøtt, Kokkejævelkrydder og en såpe i tillegg 😉

 

PS3! Alle som har kjøpt den allerede og gir en omtale i kommentarfeltet på FB, god eller dårlig, kan vinne det aller siste tørka reinhjertet jeg har 🙂

 

(Og husk, til høsten kommer den store k(l)oke boken med nesten 100 Kokkejævel-oppskrifter!)

 

Vi smattes!

 

Vinnerne er trukket! Les hvem som ble de heldige HER

 

 

 

27 kommentarer
    1. Har kjøpt bok nr 1 og gleder meg til bok nr 2. Har også kjøpt krydder. Veldig bra. Kan godt tenke meg tørka hjerte og evn annet.

    2. Kjøpte boka i høst😊 Flott bok som ble lest fra perm til perm❤️ Nu skal oppskriftene prøves❤️

    3. De fleste som følger deg på Facebook forstår visst ikke at de må kjøpe noe for å kunne vinne! 🙂
      De skriver bare JA TAKK!

    4. Leser bloggen din kvar dag. Tar meg ikkje tid til å sette på kaffien før eg har lest ferdig. No ønsker eg dokke alle tre ein ein fin bryllaupsdag og barnedåp. 💞 God påske 🐣

    5. Har kjøpt signert bok av deg , boken er ærlig og rørende , kommer nok til å kjøpe neste bok og …. God påske til deg og dine 🐣🤗🌺

    6. Æ les bloggen kvar dag, digge dåkk ❤⚘
      De e my og mangt som dåkk har fått prøvd dåkk på, å livet..D e itj for amatøra hi æ og fått kjeinnt på.
      Vil gjærn vinnj både signert bok å reinkjøtt.
      Da hi æ nå å sjå fram t, om d skoill blinein fridag i påska 🐥🐣
      Lykke t videre i livet, t dåkk aill ❤

    7. Æ les bloggen kvar dag, digge dåkk ❤⚘
      De e my og mangt som dåkk har fått prøvd dåkk på, å livet..D e itj for amatøra hi æ og fått kjeinnt på.
      Vil gjærn vinnj både signert bok å reinkjøtt.
      Da hi æ nå å sjå fram t, om d skoill blinein fridag i påska 🐥🐣
      Lykke t videre i livet, t dåkk aill ❤

    8. Æ har boka, den e vel, den mest ærlige boka æ har lest.
      Har brukt en go del av oppskriftene, like spesielt bål stekt nammelår 😋
      Hva man kan gjøre med tyttebær osv.
      Så gleder meg til ny boka.
      Ha ei fortreffelig minnerik og fin og corona fri helg 🌹
      Lykke lykke ønskes til dere alle 💞💗

    9. Handler alltid på Kokkejævel når æ i Alta. Røykalaksen er bare helt topp, egentlig e alt godt det.👍 Det hadde vært flott å vinne boka og prøvd å «mekke» noen av rettene.🤗

    10. Ei fantastisk bok som alle burde lese😍 ei ekte bok me heile følelseregistret og mange gode oppskrifter😍 Ønsker deg, kjærest og Lillebror en kjæmpe fin dag 💙❤💙

    11. Alltid like gøy å lese kommentarene fra alle de som ikke leser innlegget 🙈 bra for meg, synd for dem (og deg). Krysser fingre, tær og alle hår og håper jeg er den eneste som leste hele (og forstod) innlegget 😊 uansett god påske, og lykke til med alt som skal skje framover 🐣🐣🎶🎶

    12. Ååååhhh hadde vært så artig å vinne! 💛🐣 Har jo ikkje lest boka di, men det e så artig å følg dæ. Huske dæ tebake te gymnaset, da vi skravla i tysken og dramatiserte “Trymskvida”. 😂 Trur faktisk det finnes bilder av det. Allerede da ga du mye av deg selv! 👳🏻

      1. Ja, du var vel grunnen til at han derre læreren ga meg 1 i stedet 2 og jeg droppa hele tysken da jeg flytta tilbake til Alta. Noe som førte til at jeg ikke fikk artium og derfor heller ingen akademisk utdannelse. Siden begynte jeg på kokk og resten er historie. Så takk, Katrhrine! 😉

    13. Jeg har kjøpt boka da den kom ut i butikkene 😊Det er ei flott og veldig personlig bok😊Den beskriver hverdagslivet og har mange flotte oppskrifter😊Dette er en litt annerledes kokebok som anbefales😊

    14. Åpen og ærlig bok Asbjørn. Venter med spenning på neste. Håper å få begge signert av deg. 💖

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg