And the winner is…

Reklame | Kokkejævel.no

Jeg lovet i morges, les innlegget HER, ut en gratis signert bok, samt et tørka reinhjerte og litt Kokkejævel-krydder en av de som bestilte boka mi før klokka 12:00. Jeg hadde bare ti bøker her i nettbutikken som Kjærest hadde signert ferdig, og trodde at det skulle holde, men nei da! Allerede klokka ni måtte pakke en eske full av bøker, kjøre hjem og be til de aller høyeste maktene om at hun hadde vært våken en stund.

 

Maktene var for høyt oppe til at de hørte mine bønner, og Kjærest lå fortsatt og dormet i sengen. Livredd gikk jeg inn og heldigvis var faktisk Lillebror våken, og jeg fikk da en unnskyldning til å prate så pass høyt at hun våknet. La meg med strupen fra henne og lot det, for sikkerhets skyld, gå fem minutter før jeg snakket til henne, for hun kan ha veldig skarpe tenner om morgenen.

 

Heldigvis forstår også hun at husleia ikke betales av engler, så hun signerte bøkene uten å skade meg i det hele tatt. Jeg takket og bukket meg baklengs ut av soverommet, sprang opp trappa, kom meg i sikkerhet ut i bilen og var tilbake på kontoret innen halv ti.

 

Det ble litt pakking kan du si! 😀

 

And the winner of the free sign book is:

Riiiiiiiiiita Kiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiig!

 

Kokkejævel gratulerer!

Vinneren er helt tilfeldig trukket, men det som er litt artig er at Rita King faktisk er sjefen på Alveland, der de lager Kokkejævelsåpa. Det er litt festlig da. 🙂

 

Jeg lovet også tørka reinhjerte til en som omtalte boka i kommentarfeltet på fb, men der ombestemte jeg meg, og premien er tørka reinkjøtt og Kokkejævelsnaps. Heidi Olsen Strand, gratulerer! 😀 Send meg adressen din på 913 80 129
Her er henne omtale av boka:

Boka e bare heilt fantastisk rørende og flire høgt gjor man og. Oppskrifter som man slevje av og prøver. 😜🤗 Den som ikkje har kjøpt den Må gjøre det. Ærlig og rett fra levra fra en morsom og hyggelig kokkejævel. 😉

 

Kloke ord som jeg stiller meg 100% bak 😉

Hvor du kan få tak i denne vidunderlige boken? Sannelig jeg sier Eder, HER!

 

Vi smattes!

4 kommentarer
    1. Stoler på at du ikke jukset 🙂 Har flere ganger opplevd at folk har trukket seg selv under loddtrekning (100-vis av lodd i en digert plastbolle) eller har trukket noen av sine egne. Sånt som skjer det 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg