Hvordan er foten to dager etter “mirakelet”?

Som jeg skrev i går har jeg hatt intense smerter i den høyre foten de siste ukene, kanskje månedene. Smerten har startet på siden av skinka og strømmet ned gjennom foten helt til nederst på leggen. Det har vært så vondt at jeg som regel har ligget langstrak på sofaen når jeg kom hjem fra jobb, for jeg har virkelig så vidt klart å stå. Smertene ble på ingen måte borte på sofaen, men der kunne man åle seg inn i stillinger og vris seg slik at smertene ble mindre intense. Av og til fant jeg til og med en posisjon som ga ørlite lindring noen minutter. Smertestillende har ikke hjulpet.

 

På lørdag oppsøkte en fremmed mann meg på jobb. Les om det HER.  Søndags morgen var fotsmertene borte. Jeg ville nesten ikke tro det, men jeg kjente det jo. Var ekstremt spent da jeg la meg i går hvordan det ville være i dag. Og det kan jeg si. Klokka er kvart på seks og foten er fortsatt fin. Blir meget spennede å se hvordan den er når jeg kommer hjem. Er den fortsatt bra da har det virkelig skjedd noe!

 

Jeg holder dere oppdatert.

Ha en smertfri dag!

 

 

21 kommentarer
    1. Har det akkurat som deg. Prolaps som går ned i venstre fot. Smerter i låret og under kneet. Hatt det i tre uker etter et fall ute. Har du et råd til ei som holder på å bli gal av smerter. Har vært på mr og fått stadfestet prolaps i ryggen.

    2. Så spennende. Tvi tvi, unner deg å være smertefri i “hempa” Hva med skulder? Åkkesom, pust med magen og håp det beste.

    3. Så flott. Men tenker du har et problem i hofta. Slitasje, prolaps eller isijas. Dine smerter lyder kjent. Ønsker deg fortsatt god bedring og en flott arbeidsuke, og stell pent med din søte kjære og datter.

    4. Æ hadde kroniske smerter i venstre skulder p.g.a. artrose. Det føltes som om noen stakk en nål i nerven, verst var det når æ slappa av. For 12 år siden ble æ tipset om ei healer som kunne sine saker og ringte ho. Etter 2 uker forsvant smertene og har til dags dato ikke kommet tilbake. Æ har flere ganger senere vært i kontakt med ho, både for meg selv og andre. Heldigvis finnes det alternativer til piller.

    5. Å,så bra.nyt dagen.blir spennende og høre på fortsettelse. Ha en strålende dag.🤗🌞🤗🤗🤗

    6. Så godt det må være for deg,å enda kjenne at smertene e borte😄. Krysse både fingre og tær for at dette blir varig status👍. Man skal ikke tvile på at det finnes mere mellom himmel og jord,som vi ikke kan forklare🤔. At enkelte mennesker har spesielle evner,tror eg virkelig på. Men sånne som påstår de kan helbrede folk,mot god betaling,tror eg ikke på. Der e det alt for mange som kynisk utnytter alvorlig syke folk. Ønsker deg en flott,smertefri dag😍. Blir spennende å følge med kordan dette går👌👍

    7. Høres ut som en prolaps i ryggen. Bør taes en MR. Godt å høre at smertene er borte. Håper det vedvarer. Du går på steingulv og bør nok bruke sko med demping! Gjør du det? Ha en fin dag videre. 😘

    8. Det samme skjedde mæ for 20 år siden, klarte nesten ikke å hverken sitte, stå eller gå pga isjas-smerter. En dag merka at smertan va borte. Min daværende mann ringte og lurte på korsn det gikk, æ svarte at det kjentes “litt” bedre ut (sikker på det bare va forbigående), så æ sa ikke at smertan va helt vekk. Det viste sæ at han hadde fått ei samisk dame til å “lese” på mæ, uten at æ visste nåkka😅 Ble helt bra den gangen👍For 2,5 år siden derimot, fikk æ et stort prolaps med nerverotaffeksjon, som lægan venta for lenge med å operere, noe som førte til permanent skade på nerven og kroniske sånne smerter som du beskriver….Krysser fingran for at du e like heldig som æ va den første gangen🤞

    9. Så godt du slipper den smerten, får håpe det varer . Smerte er utmattende. Masse lykke til, krysser fingre her.

    10. Så bra, tvi tvi,🤞 får håpe du et fin etter endt arbeidsdage også, for sånne smerter er så utmattende .
      Fin dag te dæ og dine skjønne.

    11. Jeg tror du har et prolaps med affeksjon av ischiasnerven, du bør kanskje få tatt en MR av ryggen din?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg