Hypnotisert, dag 2:3

Ja, jeg møtte opp jeg. Ikke riktig like full av pågangsmot som i går, men helt klart fortsatt motivert. Følte meg litt trist kanskje. Nedfor. Gruet meg til resten av livet uten snus. Vi snakket litt om det før seansen startet og i selve seansen også. Jeg er en slave og Herren min heter Gift. Han vil meg ingenting godt, men han har lurt meg til å tro det så lenge at jeg ikke klarer å se for meg et liv uten ham. Vil jeg klare meg helt alene? Er usikker.

 

Seansen startet, først sittende, siden liggende. Skal ikke gå inn på teknikkene hun brukte før i morgen, men et eller annet skjedde. Jeg var bevisst hele tiden, men havnet i et tilstand av fullstendig indre ro. Om det ikke får meg til å bli snusfri så var det i alle fall veldig deilig. Duppa faktisk av helt på slutten. Vet ikke om det var hensikten, men tror det er veldig vanlig. Får håpe jeg ikke fjerta i søvne. Det er ganske flaut. Hater å sovne på fly. Nu vel.

 

I “hjemmelekse” til i morgen og siste del av hypnosen fikk jeg å kjøpe meg den styggeste snusen jeg kunne tenke meg. Kjøpte noe lakris- mynteræl. Den kunne jeg snuse så mye jeg ville av, men ikke på sin faste plass i munnen. Måtte også bruke motsatt hånd enn hva jeg pleier å bruke. Dette for å bryte uvanen. Har kanskje snust 60% mindre enn normalt i dag så er på riktig vei i alle fall.

 

I morgen er min “Frigjøringsdag”. Da skal jeg være 100% snusfri. Kjenner jeg gruer meg, men håpet med denne hypnosen er jo at den skal gjøre meg fri på en helt annen måte enn hvis jeg hadde sluttet av ren viljestyrke. Da blir man jo som kjent sur, tverr og irritabel. I mitt tilfelle en slags normaltilstand, så neppe mange som hadde merket forskjellen. 😉

Ja, det var dag to. Føler meg fortsatt ikke hypnotisert, men heller i en prosess. Har enormt store forhåpninger til i morgen, så det er i alle fall ikke et skeptisk sinn som står i veien hvis ikke dette lykkes.

 

En håpefull aften ønskes!

 

Les også:

Hypnotisert, Dag 1:3

 

14 kommentarer
    1. Sluttet å snuse 1 april. Det som hjalp meg var å spise sterke sukkertøy. Så Fishermans Friend er ennå daglig i bruk. Men blir mindre hver dag av den og. Var sur på meg selv i en måned, så snudde det og ble greit. Herlig nå og slippe sårheten i leppa. 🤣🤗

    2. Heier på deg! Sluttet å røyke med hypnose.. Hadde vanskelig for å tro at det finket, men det gjorde det:) lykke til!

    3. Min mann og 7 kollegaer fikk sponset hypnose mot røyking, tror d er 6-7 år siden. En hoppet av etter første ‘kursdag’ og resten er røykfrie enda👍👍
      Lykke til 👍

    4. Slutta å røyke med hjelp av tabletta. Brukte lang tid på å klare det, men måtte gjennom en sorgprosess først. I stede for 8 – 16 daga brukte æ 8 uka på å slutte, men æ klarte det. 11 år siden og har ikke tatt en eneste røyk.
      Lykke til med snuskutt 😊

    5. Jeg sluttet å snuse på dagen for 1,5 år siden, skulle ønske viljestyrken var like stor når det kommer til potetgull 😅 For min del hjelper det å se på det som en konkurranse, en snus = tapt kamp😎

    6. Håper inderlig at dette skal virke for deg👍. Må bli en stor lettelse å kunne klare å bli kvitt snusen,det e vel mye penger spart tenker eg. Bare det må være en stor motivasjon i seg sjøl. 😉. Blir spennende å følge med kordan dette ender!! Lykke til med å bli snusfri😍

    7. Hadde et lite tilbakefall i vinter, men gikk fort lei, så no e det et par måneder siden. For min del fungerer det å tenke negativt om svineriet over tid, og tilslutt blir det en pain kn the ass;)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg