I natt skjedde det endelig noe!

Alt startet med at Lillebror våknet med et vræl rundt halv fire. Ville ikke roe seg, så vi tok han inn til oss. Sto opp rundt seks. Ellers har jeg dessverre ikke så mye å melde. Skal dra på jobb nå. Datter kommer etter skolen og hjelper meg å ta bilde av den salte karamellpuddingen som jeg lagde i går kveld. Bildene blir alltid bedre med hennes assistanse og kritiske blikk. Neste prosjekt er helt hvit sjokoladepudding. Den skal jeg lage i dag. I går var det ekte mandelkjernepudding. Som dere forstår holder jeg på med puddingkapitlet…

 

Så får vi se dag, om det skjer noe annet i løpet av dagen. Hver eneste gang telefonen ringer så tenker jeg: “Nå, nå skjer det!” Så er det bare Bonnier som ringer for å høre om jeg ikke vil begynne å abonnere på bladet “Historie” igjen…

 

Folkens, lag en vakker dag!

9 kommentarer
    1. Du overlevde ventingen til lørdag du… 😉 Men nå håper jeg det har skjedd noe altså 🥳🥳🥳

    2. Snart har du TO små som ikke sover natta gjennom 😀
      Slitsom, men fin tid med småbarn 🙂 Lykke til!

    3. Bare drøy det til lørdag, skikkelig fin dag å ha bursdag på 🎉🎈😉
      Lykke til når det nå måtte være 🥰

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg