Jeg klarer å løfte armen! Er jeg helbredet?

For fire dager siden fortalte jeg at en dame hadde prøvd å fjernheale skulderen min uten at det hjalp det grann. Etter det har jeg i grunn ikke tenkt mer over det, inntil i går kveld. Da merket jeg at hadde venstre hånden bak hodet, noe jeg ikke har klart på månedsvis, men trodde det kanskje bare var tablettene som plutselig hadde begynt å virke. Tenkte ikke mer over det og gikk etter hvert å la meg.

 

Da jeg sto opp hadde jeg som vanlig vondt, men ikke i en slik grad at jeg måtte bruke min egenutviklede teknikk med å spenne høyre fot på utsiden av sengen og gjøre meg om til en slags menneskelig katapult for å kaste meg opp av sengen med lårmusklene. Jeg sto bare opp. Eller sto og sto, jeg vaklet meg opp på trøtte bein og krasjet inn i en kommode på vei mot badet og katta trodde jeg var et troll der jeg ramlet ut av soverommet, men skulderen var i alle fall bedre.

 

Om det varer vet jeg jo ikke. Har hatt dette i snart femten år nå og har selvfølgelig hatt gode perioder også tidligere. Derfor skal jeg ikke være bombastisk med å hevde at det er fjernhealeren som har hjulpet, men jeg utelukker det heller ikke. Sendte derfor en melding til henne nå tidligere og sa at jeg var blitt litt bedre. Hun fortalte at hun hadde “jobbet med meg” i flere dager og kunne fortsette nå som det kanskje hadde virket litt. Jeg takket ja. Hadde vært dum ellers.

 

Nei, dette var gledelige nyheter en mandags morgen! Mange av dere er sikkert pisslei denne skulderen min, men dette var i alle fall ikke en sutre og klage- stakkars meg-blogg.

 

En oppløftende mandag ønskes dere alle!

 

 

17 kommentarer
    1. Hadde en skadet skulder etter en bilulykke. Physical theraphy og massage hjalp litt men var fremdeles umulig og bevege uten smerter. Tok 1 behandling med cupping og det løsnet opp musklene.🔵

    2. Wow! Dette var jo utrolig artig å lese, og unner deg denne bedringen. Selv kom jeg akkurat inn døra fra legen, med 4 nye ukers sykemelding pga den h******s skuldra mi. Lag deg en god dag!

    3. Da får du bare fortsette for som jeg sa i forrige kommentar så er ikke healing noe tryllestav. Du har vel gått og hatt vondt i årevis så da tar det litt tid å bli bra. Og som jeg sa sist så er det mulig å melde seg på hos meg også hver tirsdags kveld på Lillasjel på Facebook, gratis. Minner meg på at jeg må legge det ut nå. Fortsatt god bedring.

    4. Ha en nydelig mandag!
      Flott med skulderen, men avlyst nå ikke operasjonen da 🤔
      Er det ting som er røket over eller annen uhumskheter i skulderen er det bare operasjon som hjelper.
      Snakker av erfaring.

      Men healing er uansett ikke verken dumt eller skadelig 😍

    5. Skulle virkelig fått heala mine skuldre,men det e den opererte skuldra som e like ille som før operasjonen. Koronaen ødela alt for mæ,ble operert på tampen av januar og når æ OMSIDER fikk første timen til behandling hos fysioterapaut så stengte koronaen hele samfunnet og æ e kommet inni en ond sirkel med en skulder som plager mæ like mye som før operasjonen 🙄😔.
      Lykke til og håper du slipper å plages mer 😊👍👌

    6. Så bra👍,deilig å føle at en har fått litt bevegelse i den.
      Ha en superfin mandag med dine fin😊

    7. Så bra👍,deilig å føle at en har fått litt bevegelse i den.
      Ha en superfin mandag med dine fin😊

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg