Jeg vet ærlig talt ikke om det er så lurt å skrive dette…

Som jeg fortalte dere tidligere i dag, så fikk jeg en usedvanlig hyggelig mail i fra forlaget i morges. Personlig fikk jeg kakeslepp, for trodde ærlig talt at jeg aldri i verden skulle klare å toppe fjoråret. Les innlegget, som så langt har blitt lest av 9 347 mennesker, HER

 

Om to og en halv uke reiser jeg til Oslo for å signere flere paller med bøker. Ja, vi snakker faktisk om paller. Det er helt sykt. Når jeg tenker meg om burde jeg heller fokusere på det i hele kveld slik at salget ble enda bedre, og egentlig vente med det jeg var så innmari opprørt over etter at vi kom fra badeland i dag.  Da har sikkert tankene fått landet litt også.

 

Kulinarisk hilsen

Kokkejævel

En stadig større luring som ønsker å være for seg selv når han dusjer…

 

 

 

9 kommentarer
      1. Hvis det er forhåndssalget du tenker på så ja, det er fantastisk artig for en enkel kokk fra Nord å oppleve slikt formidabelt forhåndssalg to ganger på rad. 😀 Håper jeg får dette “nye livet” mitt til. Har ikke sjans til å jobbe som fulltids kokk lenger.

        1. Ja det var det jeg tenkte på 👏🏻 Jeg tror du får til akkurat det du vil. Kan man ikke gjøre slik man har gjort, så får du gjøre det du skal gjøre på din aller beste måte 😊
          Du nailer det…. LETT!

          1. Takk for det, men salget av boken er LANGT utenfor mine hender. I nettbutikken derimot har jeg litt større råderett. Klarer jeg målet mitt, som er like enkelt som der er vanskelig, nemlig å samle alt det beste på ett sted, ja da tror jeg mye er gjort 🙂

    1. Det er jo nettopp det du gjør.. fokuserer på boka i dette innlegget med å linke til reklame innlegget for boka 😅

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg