Kirken vraker Kokkejævel!

Ok da, innrømmer det med en gang. Det er ikke Kirken som har vraket meg, det er produksjonsselskapet, men det høres ikke like dramatisk ut med: “Ikke navngitt produksjonselskap vraker tett mannlig blogger på 42, enda til fra Finnmark, som kaller seg selv for Kokkejævel!”

 

Men slik ble det altså. Jeg som gikk høyt på banen og fortalte dere at jeg skulle lese selveste juleevangeliet på nasjonalt fjernsyn. Var kjempestolt! Meg liksom! Sammen med Erna og Olav og alle de andre. Les den stolte bloggposten HER

 

Slik ble det altså ikke. I dag fikk jeg en mail av produksjonselskapet at de hadde vurdert mitt bidrag og var kjempeglad for at jeg ville være med, men at jeg var veid og funnet for lett. For lett??? Jeg er da alt annet enn lett! Jeg har jo fader lagt på meg over ti kg bare siden i fjor sommer. Er det noen som ikke er lett så må det vel være meg!

Var litt trasig. Hadde faktisk gledet meg veldig. Er både såret og vonbroten. Ydmyket? Ja, litt. Heldigvis har jeg et så pass frynsete rykte fra før, at det neppe kommer til å bli særlig forverret av dette lille nederlaget, men det er litt kjedelig. Det er det.

 

Slik ble det. Heldigvis har jeg i alle fall Norges mest populære JULEKALENDER jeg kan bygge selvfølelse på. Er stas det også 😉

 

Vi smattes!

 

 

15 kommentarer
    1. Sagori, æ har prøvd å stå imot.. smuglestt bare.. men æ digger deg og dere. Måten å ta livet på, med ærlighet , kjærlighet., latter og tårer. Styrlandinger like elegant som take off. Stå på, Go Jul ❣

    2. Hadde gledet meg til det.Noen folk er så snæv synte,men det er jo fremdeles talefrihet der hjemme på alle områdan.Uff,at de kan være så lite følsom mot andre mennesker.

    3. Så lenge du ligger på bloggtoppen,må du være veldig fornøyd og stolt😍. Personlig synes eg det e ,fantastisk at du klare å utkonkurrere alle de plastisk,fantastisk bloggerne,som e et elendig forbilde for unge idag🤔. Nei,fortsett du å skrive innlegg rett fra levra å det helt normale livet👍👌. Skulle bare ønske du vant en pris blant alle bloggere,heier deg🤗.

    4. Syns forslaget til Heidi var supert 👏
      Utpå våre blir det jo 17mai, da får du sikkert en ny mulighet med tale for dagen, du får håpe på den jobben. Ha en superfin kveld 😊

    5. Syns forslaget til Heidi var supert 👏
      Utpå våre blir det jo 17mai, da får du sikkert en ny mulighet med tale for dagen, du får håpe på den jobben. Ha en superfin kveld 😊

    6. Du kan jo lese juleevangeliet i Alta på senteret😀midt i lunsjen til folket🤩tror det hadde vært fantastisk å hørt på 😀

      1. Støtter denne – tror folk hadde stoppet opp og latt deg fortelle juleevangeliet (er vel ikke lestadianere som stoppet deg?)

    7. Åå, det hadde æ jo gledet mæ til! Endelig en ydmyk stolt kokk som kan formidle mere en andre kan!
      Buuu på de!!

    8. Ikke bry deg om dette!! Har fått mange negative kommentarer for at eg valgte å donere bort pinnekjøttet, men tar det ikke til meg. (ikke i kommentarfeltet, men av søsken). Skjønner at du hadde gledet deg, men hev deg over dette.

    9. Da anbefaler jeg deg å ta steget videre ut i bloggverden med en såkalt vlogg 😁 Da kan du lese juleevangeliet, og vi kommer til å følge med 🙂👍🏻

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg