Kokk, bli ved din gryte!

Som alltid når jeg prøver å være litt over gjennomsnittlig intelligent, og på død og liv skal skrive om dagsaktuelle hendelser som angår oss alle, som i DETTE innlegget, så faller jeg igjennom så det synger, og blir sparket i både nyrer, mager og baller av folk som vet bedre.

 

Det viser seg nemlig, bok en gang,at jeg ikke er så veldig mye smartere enn røka likevel. Ikke er jeg særlig klokere heller. Hadde det ikke vært for kroppen og utseende mitt, så hadde jeg følt meg ganske nedfor akkurat nå.

 

Jeg velger å se det annerledes. Ja, dette er kanskje et nytt nederlag, men hos meg kan alle nederlag og tragedier nytes i årevis, så dette er mat til mangfoldige blogginnlegg utover høsten. 😀

 

Gått valg, fålkens!

 

Kulinarisk hilsen

Kokkejævel

Dåsemikkel

 

 

 

 

 

 

 

2 kommentarer
    1. Føler du virkelig at tilbakemeldingene du fikk var «som spark mot både nyre, baller og mage av folk som vet bedre»?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg