Vi røper 10 av våre favorittstillinger!

Fra aller første dag har bærebjelken, ja selve FUNDAMENTET, til denne bloggen vært åpenhet om livets små og store utfordringer og gleder. Jeg har tatt dere med ned i de aller dypeste dalene et menneske kan vandre gjennom uten å forkomme i den iskalde tåken, og jeg har, selvskrytende og glad, tatt dere med helt til topps i livet mitt, gjentatte ganger.

 

Likevel føler jeg at det er noe som mangler. Dere har aldri fått bli med inn på soverommet, opp i senga og under dyna.

Det får dere heller ikke nå. Dette er bare en “up yours” til alle dem som kommer inn på bloggen og surker og bærer seg når jeg har det jeg kaller for “saftige overskrifter”. Hvorfor kommer dere ikke når jeg har “kjedelige” overskrifter som i dag: Koselig siste jobblørdag på Hoftepluss

 

“Saftige” overskrifter har ALLTID vært min greie. Lenge før bloggen også. Det er en del av meg. Kommer garantert med å fortsette med det også, men kanskje ikke i samme grad som i dag, for dette var i ordet rette forstand en KLIKKBAIT!

 

Kulinarisk hilsen

(og riktig god helg)

Kokkejævel

Klikkåtemaker

 

 

Og du, mens jeg har deg på “tråden”; Helt seriøst, jeg syns faktisk du BURDE lese bloggposten jeg skrev tidligere i dag:

Koselig siste jobblørdag på Hoftepluss (Nå har dere sjansen alle dere som er så sinte på mine supersaftige overskrifter, at dere trykker dere inn nå som overskriften er fin, men KJEDELIG. Noen som sa 35 000 lerere, hæ?

Kanskje litt LANG overskrift, men det er et koselig innlegg. Litt artig. Litt fresk.  Helt i min ånd 🙂

 

(Knegg)

7 kommentarer
    1. Det må da være en besynderlig innSTILLING til folk som drar dette under dyna, og vil ha deg til utSTILLING. Fra min sideSTILLING, ser jeg mennesker nære seg sin underSTILLING, for å lage dette til en overSTILLING av temaet. Det blir fort en skråSTILLING når noen absolutt ikke makter å gjøre en fremSTILLING av annet enn misunnelse og sjalusi. Bruk din rettSTILLING til ikke å la hatet bli en bakSTILLING. Dette er en beSTILLING fra en som ønsker fred og fordragelighet på nett♥️

    2. Oj oj her har skjedd noe siden sist jeg var innom. Du må ikke alltid være morsom, men hold deg unna lavmåls. Jeg er ikke ondsinnet, bare ærlig😉.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg