Lykken er: En nyslått plen! (Kongen av klikkbait slår til igjen…)

Folkens, jeg har det så bra! Selv om det ser ut som om jeg har barbert meg under armene og limt tjafset det fast til skallen, så har jeg hatt en fantastisk kveld, dag, ALT! Fortalte dere tidligere litt om dagen min HER, og da jeg kom hjem ble jeg jo som vanlig møtt av det som trolig er verdens BLIDESTE unge. På bare brøkdelen av et mikrosekund smelter han ned absolutt alt som måtte finnes av bekymringer. Jeg er så glad for at han kom!

 

Skal ikke kjede dere mer med meg, meg, meg og mitt. Ville bare si, etter en fryktelig tung vinter, at jeg har det virkelig bra nå. Klart jeg fortsatt kan bli både sliten, sint, trist, og lei, men snart er jeg ikke sjef lenger, og det gleder jeg meg VELDIG til.

 

Konemor har stått opp og sitter og strikker på noen julegavevåtter som skal toves. Ikke lenge igjen nå, så her er det ingen tid å miste…

 

Etterpå blir det litt mat. Det blir det alltid. Gjelder vel de fleste vil jeg anta. Ikke noe spennende, ikke en gang i nærheten, så blir ingen oppskrift, men hvis dere er litt mer kulinaraisk enn meg så klan dere klikke dere inn HER, HER

HER eller HER, (forskjellige emneknagger), for litt inspirasjon 🙂

 

Det var alt fra meg i dag. Vi smattes!

10 kommentarer

Siste innlegg