…men BOKA forhåndsselger i alle fall i bøtter og spann! :D

Reklame |

Det er harde tider for Hoftepluss, men fikk akkurat mail fra forlaget om at nyboka mi, den som faktisk kommer med svaret på menneskehetens kanskje største mysterium “Hva skal vi ga til middag?“, i løpet av helgen allerede har forhåndsolgt for en tredel av det totale forhåndssalget av den forrige boka. Helt vilt og meget, meget lovende og gledelig. Dette er en bok som mange, inkludert meg selv faktisk, har bruk for, hver eneste dag! 🙂

 

Likevel klarer heller ikke jeg, som så mange andre i dag, å ta tankene bort fra det ONDSINNEDE svaret som den NAV-klienten fikk fra saksbehandleren. Her sitter du nederst med bordet og har faen ikke penger til strøm, og blir bevisst PISSA på av den du håper kan hjelpe deg. Må innrømme at jeg var helt sikker på at dette brevet var falsk da jeg så det i går. Trodde ikke litt på den en gang. Jeg tok dessverre feil.

 

Velger imidlertid å tro at dette bare var ondskapen til en saksbehandler, og at dette ikke er en kultur innad i NAV. Har dessverre opplevd mitt jeg også, men av hensyn til folk som er nær skal jeg vente enda noen år med å fortelle.

 

Jeg sliter med mitt på Hoftepluss, og har fra i dag frosset all lønn til meg selv for å komme oss gjennom denne helvetes pandemien, så kan ikke hjelpe deg med strømmen, men send meg en melding hvis du leser dette, så får du i alle fall en signert kokebok. Om ikke annet kan du fyre opp grillen med den…

 

Der gikk jeg faktisk tom for ord. Hvordan er det mulig???

 

 

Sjokkert hilsen

Kokkejævel

 

(PS! Vi skal heller ikke glemme at det neppe er så enkelt å være Norges mest forhatte saksbehandler i dag, så selv om hen har gjort en rotten handling, og jeg vil anta dette ikke første gangen avslagene formuleres på denne nedverdigede måten, så håper jeg likevel NAV også tar vare på hen. )

(PS2! (Og kanskje viktigst av alt) Ser dere at jeg begynner å bli grå i skjegget?)

 

 

HVA SKAL VI HA TIL MIDDAG?    FACEBOOK        INSTAGRAM        NETTBUTIKK          PODKAST        YOUTUBE       KONEMOR

9 kommentarer
    1. Jeg har vært borti LAAANGT værre fra Fylkesmannen i FInnmark. Også det kommer til å bli publisert offentlig.
      Der begynner en fylkesmann, skal ikke si hvk avdeling for å anonymisere vedkommende, med feil paragraf for en enkel sak. Og konkluderer stikk i strid med elektroniske bevis. Uten tvil en ren harselas, og latterliggjøring av meg om min henvendelse i ekstrem grad. Jeg kan garantere at jeg ble tusen ganger værre svart enn det nav-brevet, “finn deg en grill”.
      Så ille som det enn er, så er det titusen ganger værre i Finnmark, hvor styre og stell er outsourcet til Helga Pedersens sauer i veikrysset Vadsø.
      Jeg håoer inderlig Finnmarkinger bruker hjernen, og fullbyrder skilsmissen med Vadsø, og tar overgang til Troms. Som Kommuneoverlegen og Helse-og sos.adm i Alta har tatt initiativ til.
      🙂

    2. Jeg er ikke overrasket over vedtakets ordlyd, ikke en cm en gang. Dette er nok bare et av svært mange dessverre. Nav er ikke til hjelp, men til å pisse på de som ligger nede på kne med lua i handa. Men noen har “sine” som får mye bedre oppfølging og hjelp. Jeg er så himla glad for at jeg slipper den statlige institusjonen!

      Så flott at forhåndssalg går så det suser 🎉

    3. Gleder meg til å få boka i posten. Bestilte i dag👍😊

      Lykke til med alt 👍
      Hilsen fra Hønefoss

    4. Eg var sikker på at den artikkelen ikke kunne være sann,stakkars mann å oppleve et sånt nedverdigende svar første gang han ber om litt hjelp fra NAV😮🙄. Håper dette blir en skikkelig vekker for hvordan NAV og andre institusjoner skal behandle folk🤔.
      Masse lykke til med forhåndssalget av boken og salget på hoftepluss😊. Eia var eg der😍.
      Så håper eg at du får ei avklaring med tanke på operasjonen din og promotering av den nye boken🤗. Ha en fin dag videre😄.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg