Min perfekte dag…

Nei, jeg er verken riktig frisk eller riktig klok, men selv om jeg kanskje ikke har vært vulgært klar i talen, så tror jeg likevel de aller fleste har fått med seg at det er et eller annet som ikke er helt som det skal.

 

Det betyr ikke at det ikke finnes gode stunder i løpet av en dag. Noen ganger varer de til og med i timevis. Jeg er en veldig heldig mann.

 

Dagen stertet definitivt bra! Lillebror har i dag blitt eldre enn begge sine døde søsken. En god merkedag på alle måter!

 

Frokost, fjasing og god stemning. Dro på jobb rundt 11. Rart at “jobb” nå er på kontoret, men slik har det blitt. Kokebokforfatter, hvem skulle trodd?

 

Er selvfølgelig innom Hoftepluss også hver dag, men hvis jeg skal være helt ærlig, og det burde jeg nok ikke, så er jeg så sjuk at jeg bare klarer å være på senteret noen minutter i slengen. Det er både flaut og pinlig, men slik er det. Hadde jeg ikke skrevet det, hadde ingen visst det. Tror jeg er selvskader. Jeg BER jo om spyttklyser fra “satiriske” mennesker. De får bare holde på.

 

Ellers sitter jeg på kontoret. Skriver kokebok. Ironisk nok så må jeg hver dag, i min kanskje mest depressive periode,  mane fram både positivitet, livsgnist og kreativitet. Det er ikke veldig enkelt. Heldigvis kan jeg mye. Det hjelper.

 

Noe annet som hjelper, er å komme hjem. SE på bildet en gang til! Dette sitter jeg, i dette øyeblikk, og ser på. Det er så god stemning i stua nå at vi kunne stekt vaffelkake med den uten å smøre jernet. Det er så koselig. Det er så godt.

 

Akkurat nå, i dette øyeblikk, har jeg det veldig, veldig bra. 🙂

 

God helg fra Alta!

 

28 kommentarer
    1. Takk for at du deler gode og vonde dager – det hjelper flere enn du tror. Gode vibber sendes dere fra østfylket!

    2. Du skriver jo om alt, det meste i alle fall, men hva er du ikke skriver om som gjør alt så vanskelig, det at du sliter og har det fælt? Er mye mellom linjene man kan lese, så hva holder deg tilbake, hvorfor ikke få det ut? Blir jo bare spekulasjoner når du sier A og ikke B……..selvfølgelig, utlevering av andre uten samtykke er jo ikke bra, men ting kan sies/skrives uten å nevne navn……og hvorfor er du for sjuk til å besøke senteret?

      Uansett, det viktigste for deg og dine er at du kan nyte det du har, sett pris på ditt liv og det som gjør deg lykkelig i nåtid 🙂

      1. Jeg skriver langt fra om alt, ikke en gang det meste, men i mitt enfoldige sinn tror jeg at verden blir en litt bedre plass hvis flere tør å trekke fra gardinene og slippe _både_ lys og mørke inn bak fasaden. Det prøver jeg å gjøre uten å blande inn tredjeparter. Føler jeg stort sett jeg får det til, og har det glippet, så har jeg i alle fall ikke gjort det med hensikt.

    3. Ønsker deg og dine alt godt🥰kom til Alta igår☃️Fantastisk flott her☀️Hyggelige folk overalt,lunsj på Hoftepluss 2 ganger med herlige smaks opplevelser😋Ble jammen meg en selfie med selveste kokkejævel 👍tusen takk. Boken din er innkjøpt, den skal leses på flyet på vei hjem imorgen😊

    4. Jeg kaldsvettet i lang, lang tid når jeg måtte innom jobb. Ingen skam i å ha fått seg en smell (ja, det er enklere sagt enn følt). Imponert over hvor støtt du står, og motet som kreves🌹

      1. Mine problemer er sammensatte, og det du nevner er et av dem. Håper du har blitt bedre! 🙂 Selv er jeg såpass feit at jeg står med begge bena godt plantet ned i snøen 😉

    5. Koselig bilde av dine 😀 er det Bernievotter Kjærest strikker? 😀
      God helg til dere alle tre 😀

    6. God helg til det og dine ❤️ Koselig og avhengighetsskapende å følge deg på bloggen, fortsett å vær deg sjøl!

    7. Skjønner godt at du koser deg med dine fine,kjærest og så lillebror som er blitt såå stor allerede😍. Så fint bilde💕. Får inderlig håpe at du snart får slippe så mye plager,at du kan kjenne deg bedre på alle måter🤞. Bare det å ha kjærest å lillebror rundt deg,må føles veldig godt💕. Fortsatt god helg💐🌹

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg