Min tiss er større enn din tiss!

Størrelse betyr noe! Jeg vet ikke hvorfor det er slik, men det er slik. Da det lå et digert påskeegg til meg på spisebordet da jeg sto opp så kunne jeg jo ikke være noe dårligere. Jeg dro ut og kjøpte det største påskeegget som fantes i Alta. Dessverre var det utsolgt, flere enn meg med fallossyndrom tydeligvis, så jeg måtte lage et selv.

 

Hun er jo godt vant med en viss størrelse, men dette hadde hun ikke sett for seg. Hun ble faktisk litt rørt. Det er viktig å gjøre kvinner rørt av og til. Det høyner oddsen har jeg lært meg gjennom et langt liv.

 

Vi spiser ikke mye snop, men vi er glad i ost. Norvegia selvsagt, men også litt andre oster. Kjeks er også godt for to magre kropper. En vannkoker er godt å ha. Spesielt siden den vi hadde begynte å ryke på kjærtorsdag. Lettøl er bra. Utstår ikke fulle kvinnfolk. 😉

Batterier? Ja, nå kan du lure…

15 kommentarer
    1. Har du pakka inn en halvspist norvegia i «påskeegget»? 😂 var det her en sånn «skal vi se her da, hva vi har i skapene» greie? 😂

    2. Bra jobbet og fantastisk flott og fantasifullt påskeegg. Imponert! Det enkle er mer enn godt nok og tanken ikke minst er så himmelsk viktig.
      Ser at noen kommenterer ar du burde gi både her og der og støtte her og der… ehh for å si det sånn så gir du i bøtter og spann med utstrålingen din så ikke tenk på det engang. Du gir så mye av deg selv at det er mer enn mange andre her til lands. Du gir ekte og god energi med mye snev av humor. Takk!! Vi trenger det.
      Man kan bare ikke hjelpe hele verden. De som kommenterer så fint alt du burde gjort kan gjøre mer selv mener jeg og heller verdsettte alt det gode du allerede gjør.
      Du er en fantatsisk representant fra nord og flotte Alta.
      Hilsen en bergenser fra Sørlandet👍😊
      God helsikkens påske😄

      1. Jeg får meldinger og mail daglig om å støtte ulike prosjekter. Tror min “arena” hadde blitt veldig mye mindre ganske fort hvis jeg skulle postet alt dette. Det er kjipt å si nei til så mange, for det er virkelig mange som har det vondt, men jeg må det.

    3. Ser du har lagt i ein hvalnøttost (eller kvalknøtkost som vi seier på Sunnmøre 😁)
      Ein av mine yndlingar, saman med Gruyere. Men er ikkje komplett på kjeksen utan ei god snei med Hjortemør 😉

    4. Virkelig et høydepunkt å lese den herlige bloggen din! Spesielt i disse tider. Du har et godt og sunt syn på livet, og det er så deilig å lese. Du er en “influencer” på den riktige måten, i mine øyne. Takk og rikitg god påske🐣

    5. Bruk din unike arena der du har titusener av hjertegode følgere. bruk din arena til å oppfordre å gi. Gi til Kirkens Nødhjelp.. Redd barna Barna. Gi barna i den forferdelige leiren Moria… tilgang til vann. Vipps et valgfritt beløp til 2426. Eller så klart kan du oppfordre til å Vippse til en eller annen god sak sak du selv brenner for 😉

    6. Bruk din arena for urett.
      Tenk om det barnet du mistet, hadde kommet ut.
      Men det var sykt.
      Du finner en løsning på ditt barns sykdom, men staten vil ikke anerkjenne den?

      Tenk på Zarah og hennes familie i påsken. De må stresse hele tiden.

      Hjelp de svake, nå som du har litt slagkraft.
      https://zarahangelica.blogg.no/

    7. Det var også sånn, at en gang jeg målte tissen min, var den 3 cm lang da..
      Men stemora mi, Haldis, sa det at alle i familien hadde liten tiss da.
      Noe sånt.
      Og de her tissene var ikke lengre enn 5 cm da.
      Så sånn var nok det.
      Og baron Wedell-Wedellsborg, i Dansk Adelsforening sier det, at alle som er adelige har små tisser da.
      Noe sånt,

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg