Noe er i emning…

Siden klokken ti i morges har jeg lukket meg inn i en bokboble på kontoret og stengt hele verden ute. Beklager til de jeg ikke har fått svart forresten, men jeg må stenge alt ute hvis jeg skal få til å skape noe bra. Kjærest har holdt på med sitt. Tror ikke hun har vært særlig hjemme egentlig. Er faktisk ikke helt sikker. Har i alle fall vært stille.

 

Hvis jeg tenker mye begynner det å klø i hodebunnen. Ikke bare litt, men skikkelig intenst. Som om alle tankene prøver å kravle ut som larver gjennom hullene rundt hårrøttene. Det er skikkelig ekkelt og det eneste som hjelper er å vaske håret faktisk. Da roer tankene seg og kløen forsvinner. Som en liten bonus blir jeg også ren fra topp til tå. Vet om en som setter pris på det, men vi lar den ligge foreløpig.

 

Ferdig dusjet og inn på soverommet for å finne fram nytt tøy. Eller, nytt er det jo ikke, det meste som henger i skapet er mellom fem og ti år gammelt, noe enda eldre, men det er i alle fall rent tøy. Så mye kan vi enes om. Så ser jeg den ligge der på sengen. En boks med sko. Åpenbart ikke mine. Hun har vært å kjøpt seg bryllupssko. Hun hadde ikke glemt det. Ikke i det hele tatt.

 

De som har fulgt meg en stund vet at jeg fridde til henne her på bloggen i høst. Fikk til og med ja, eller jeg tolket i alle fall “ordene” som kom ut av henne som et ja ;). Vi gledet oss veldig, virkelig, og hun hadde planen klar. Som dere vet ble ikke alt som planlagt, ikke en gang i nærheten, og bryllupet ble utsatt på ubestemt tid.

 

Nå skjer det tydeligvis ting igjen. Vi snakker om å finne en ny dato. Hun vet det ikke ennå, men jeg har muligens en spektakulær plan, men kan ikke si den til henne ennå. Ikke til dere heller for den saks skyld. Det eneste som er sikkert er at vi kommer til å gifte oss. Kjolen, som jeg ennå ikke har sett, kjøpte hun sist gang. Skoene ligger på senga. Vekta er riktignok sakte, men i alle fall sikkert på vei nedover. Hva er det egentlig jeg venter på? Hun har i alle fall ingen planer om å vente særling mye lengre. Forstå det den som kan! Meg, liksom. Hun vil gifte seg med meg. Arme kvinne! Måtte Gud, vår herre, Jesus Kristus beskytte deg.

 

Neida, hun er heldig, og det er jeg også. 🙂

 

Mann som burde giftet seg for lenge siden som Folkets favoritt på Vixen Avards? Stem i så fall HER helt fram til 19. januar 🙂

20 kommentarer
    1. Lykke til!! Du er superflink å sette ord på ting. Gikk ikke å stemme lenger, men krysser alt som krysses kan for at det går veien for deg. Gode ønsker oversendt sneskavlan hær nord🤩🤩🤩🤩🌹

    2. Det kalles kjærlighet og må taes vare på og dyrkes. ♥️♥️🥰 Løkka tel begge to. 👍😁 Blir spennende å følge med dere.

    3. Hell og lykke til deg og kjærest💕. Trur dåkker e heldig som har hverandre❤. Må si at eg venter i spenning på å følge d3g og kjærest her. Ikke minst på vixen awards avstemmingen😍. Krysser både fi gre og tær for at du må komme heim ,er en eller flere priser👍. Har stemt hver eneste dag på deg😉🤗

    4. Åhh, hjertet mitt for dokk..❤ Hut dæ tebake te PC’n. Ferdig med bok så du kan …-gjøre annet. Jah. Tenk at bloggleser blir rørt av å se et bilde av et par sko..

    5. Så fint, det var nok meningen at du skulle finne de skoene, blir spennende å følge med på utviklingen. Foreslår at neste gang du er hos frisøren, så nevner du det med hodebunnen som klør, så tankene og forstand kommer krypende ut, utrolig ka vi frisører har som kan hjelpe👍. Ha en fin kveld.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg