Norges mest ekte lesere?

I går, etter å ha blitt beskyldt for å faktisk kjøpe meg lesere og likes, spurte jeg derfor rett fram om dere faktisk finnes. Ble jo nesten litt usikker selv. Har jo alltid vært slepphendt med pengene. Selv om jeg tjener ganske godt så er kontoen likevel som regel bunnskrapt dagen før lønning. Kunne det være at alle pengene som hver måned på mystisk vis ble borte faktisk gikk til å betale folk rundt om i landet for å lese meg? Hadde jeg sittet her oppe i fylla og vippset penger til mellom 30 og 96 tusen lesere hver eneste dag? Jeg visste jeg var teit, men at jeg var stokk dum var nytt for meg.

 

Derfor ba jeg dere legge igjen en kommentar bare for å vise at dere var ekte. Tilsammen 562 av dere gjorde det, på bloggen og på fb. Tusen takk for det! Var forresten veldig mange fine kommentarer. Det er alltid like hyggelig. Har ikke gått inn, kommentar for kommentar, og dobbelsjekket om noen har kommentert på begge plattformene, og derfor har blitt talt to ganger, og noen av disse kommentarene er også mine der jeg har svart, men tror likevel vi kan slå fast her og nå at jeg ikke bare har Norges mest ekte lesere, men også Norges mest engasjerte lesere!

Takk for at jeg får lov til å skrive for dere. Det gir meg mye. I alle fall nå som jeg vet at dere faktisk finnes. På ordentlig 🙂

 

Vi smattes!

 

 

 

87 kommentarer
    1. Hilsen til dæ fra en som følger dæ, uten å betale. 🤗 Du er så ærlig og rett frem når du skriver. Liker det. Ha ei god helg, du, Kjærest, lillebror og datter om ho kommer. 🌷

    2. Leser m ujevne mellomrom, gode oppskrifter og mye hverdagslig som blir satt i humoristisk kontekst. Men også mye ekte og nært. Aldri fulgt m på blogg før men blir engasjert av din.

    3. Har aldri “gidda” bry meg om blogg før, men det var noe med det du skriver som gjorde meg nysgjerrig. Du virker både “folkelig og arti”, så her “heng” jeg da..😉🤣 Koselig å se lillebror og kjærest innimellom også ❤️ Har jo “fulgt” deg en stund, men ikke vært så aktiv på å skrive, men…
      ps. Har ikke sett ei krone inn på min konto fra deg, har du glemt meg??? 😜🤔

    4. Ka fan, skal du slutte å sende oss penger😂🤣
      Du e heil ved, det har æ sagt før, og skriv om livet på godt og vondt. Det like æ, og derfor e det du skriv læst hver dag💪🥰

    5. Jeg både griner, og ler så jeg griner av det du skriver😀. Takk for at du gidder å dele med oss! Du trenger ikke vippse meg, detta gjør jeg gratis😀

    6. Læs alt du skriv, men kan ikkje si at det har hatt nåkka innvirkning på bankkontoen 😂. Håpe æ slipp å oppleve det! Riktig god hælg til dæ og dine fine ❤️

    7. Haha, jeg lesser stort sett hver dag, men hvis du vil vippse meg for det, skal jeg gladelig dele ut nummer 🤣

    8. Æ har no læst nån innlægg fra dæ, men aldri kommentert. Men no klarte æ ikkje dy mæ. Skal fan utnytte mæ av sjansen no, sia du e så slæpphendt med pængan (du skjønne, æ som mange andre vil ha så mye som alle andre),

      Æ kommer IKKJE tel å kommentere fleire gang før æ finn en “påskjønnelse” på kontoen eller i postkassa!

      Må æ ha en “smailys” på slutten for ikkje bli missforstått….æ e ny som “nættroill”!?

    9. Hei, leser bloggen din daglig, du e bare en helt fantastisk blogger. Hils te kjærest, ho e åsså bare helt fantastisk, lykke til med dere begge/ alle tre💕

    10. Setter stor pris på din åpne og ærlige blogg, takk for at du deler tanker og følelser med oss

    11. Altså, om æ hadde fått pæng for å læs bloggen din hver gang, så hadde æ hatt mer å shoppe for, d e helt sikkert! 🤣

    12. Helt EKTE leser her sørfra også 😉 følger kun en blogg og det er din. Fordi du skriver fra hjertet og de fleste ganger rett fra levra🤗😃 Savner bloggen de dagene det ikke er noe og skynder meg å lese når jeg oppdager at det ligger klart et nytt innlegg.
      Så takk du flotte mann på 40+ som skriver engasjerende og dønn ærlig, så vi lesere kan le og gråte, bli irriterte og frustrerte på dine vegne👍🌺

    13. Jeg er en ekte følger! Kommenterer aldri på Facebook, bare her 😊
      Jeg heier alltid på deg og dere! Bloggen din er ekte tvers gjennom, og det er også jeg! 💪💪😍
      Jeg leser den hver dag som og gleder meg til oppdateringene. Ikke noe fjas med sminke, rumpeløft, alltid å skulle ta seg ut fra den beste siden.
      Liker din underholdende skrivemåte når du deler gode ting og mindre gode ting.
      Din selvironi, ironi, humor, ekthet.
      Stå på du! Gleder meg til neste bok kommer!
      En vakker dag til deg, Kjærest, Lillebror og Datter!
      ❄️☃️🌞❤️🌹🌹🌹

    14. Kjære kokkejævel,eg er et ekte levende menneske,som for første gang i mitt liv følger en blogg💙. Det er en stor fornøyelse å lov å følge deg og din familie her💕. Blir både latter og tårer. Tror vi som følger deg,kjenner på at du er en fantastisk person. Heil ekte ved👌👏. Vil fortsette å følge deg så lenge du orker å blogge😉

    15. Her leses blog, hver dag, noen dager flere ganger 😁 fordi det er mitt valg og jeg liker det jeg leser. 🥰👍

    16. Ka i alle,jeg har ikke fått ett øre,bu huuuuuuu. jaja,jeg har to ører selv 🙂 og det klarer seg. Ha en flott dag og kos dere alle 🙂

    17. Altså, no stemte eg første dagen, utan oppfordring. Meeen eg har då altså ikkje lagt att kommentar i går, er litt ustadig på sosiale media, ser du😅
      MEN, eg tek gjerne litt betaling – spes fenalår🤤🤤🤤

      Takk forøvrig for kjekk lesning. Og nyttig…. takka vere deg, laga eg heilstekt kalkun 1.nyårsdag. (Beklagar standarden, den var frosen🤣). Og for eit herremåltid det vart!!!!! Kun fordi du skriv så herleg ironisk, morosamt, irritabelt, ærleg, litt surt og hjartevarmt om alt mogeleg – og MAT🤗 Eg les ikkje dagens bloggar, utanom når eg treng oppskrift på noko godt på kjøkenet😍 Men din les eg, om enn litt uregelmessig! Stå på – eg diggar deg 🥳
      Klem AnnK

    18. Digger bloggen din kokkejævel 👌🏼👌🏼👌🏼😊😊👏🏻👏🏻Stemt ,stemt og stemt ! Fra en annen nordlandsk kokkejævel 😊

    19. Avensjuka e den absolutt værste sjuka… va det ett klokt menneske som sa en gang. Trur det stemmer godt.
      Æ heie på dæ og har stemt der det stemmes kan.
      Lykke til med nominasjonan ❤

    20. Har lest. Har stemt. Har forbannet tidenes elv, som Mao, som Per Petterson. Gru/gleder meg til boka. Du er rå, ekte og ærlig, på det gode og det grusomme. Hvis du leser dette din usle, feiging, under dekknavn Geir, ring meg!
      Så ska vi snakke fett, salt fenalår!

    21. Har mistet et innlegg fra deg ser jeg.
      Den eneste bloggen jeg liker å lese er din, og den eneste jeg følger med på. Digger måten du skriver på. Håper du fortsetter til evig tid med å spre glede til dine lesere/følgere. (Alt er jo ikke en dans på roser, men det kan man ikke forvente heller. Ekte, treffer en i hjertet.)

    22. Glæde meg til å få alt det gode du har lovt oss for å følge og kommentere og stemme på deg 😉🤭

    23. Stemt, men savnet ditt navn på hvertfall to andre kategorier, selv om du ellers er godt representert 👍 Lykke til, og måtte den beste kokkejævel vinne flere priser 😎

    24. Har stemt på det mest ekte og fullverdige mennesket som blogger i alle kategorier som er mulig på alle tilgjengelige plattformer – nemlig Kokkejævel! Savnet deg forøvrig i kategoriene “Beauty” og “Interiør”…. (forsøk på ironi!)

    25. Det er gull det du kommer med.. så har stemt på dæ hver dag.. men eg e like fri før alt du har tilbydd meg for å stemme på deg.. 😂😂😂 Kødda ..
      Fortsett med bloggen.. å stå på videre. Håpe du bruker pengene på ny dressbukse istede før oss betalte lesere.. 😂😂😂
      Ha en fin dag og satser på du vinn noe sia vi alle her er underbetalte lesere 😂😂😂😂 Dagens kommentar fra dæ. 👍🏾

    26. Det er gull det du kommer med.. så har stemt på dæ hver dag.. men eg e like fri før alt du har tilbydd meg for å stemme på deg.. 😂😂😂 Kødda ..
      Fortsett med bloggen.. å stå på videre. Håpe du bruker pengene på ny dressbukse istede før oss betalte lesere.. 😂😂😂
      Ha en fin dag og satser på du vinn noe sia vi alle her er underbetalte lesere 😂😂😂😂 Dagens kommentar fra dæ. 👍🏾

    27. Du er et ekte menneske med ekte følelser! Oppskriftene dine er bare fantastiske, bloggen din er om ekte ting. Takk!

    28. Til orientering. Vixen Influencer Awards deles ut av “Vixen” , et gratismagasin for mote som eies av Pia Bianca Pedersen Tryland, gjennom content marketing byrået Chilli Publications AS. Content marketing betyr på godt Norsk, innholdsmarkedsføring. Byrået selger sine tjenester til bloggere.

      Vixen prisen er ikke akkurat Nobel prisen 😉 Men så klart, i kategorien Folkets Favoritt styrer ikke dette byrået. Det er det vi lesere som gjør 100%. Så det er jo en gjev pris.

    29. Min stemme er stemt og det er seff på deg Asbjørn 👍

      Noen som må ta seg en bolle her, du er bare døøøn ærlig og det er det vi leserene liker og lese, du åpner ditt hjerte viser dine sider av deg selv, selv når livet står på som værst.

      Eg heier på deg å digger deg og kjærest til 1000 for den åpenheten dere viser 💖

    30. Selvfølgelig skal d stemmes🙌 alder gjort før, har da egentlig alder fulgt med på en blogg før heller😅😂 men dinna e topp og helt innafor👍

    31. Sett her med mårraskaffen, og tenke: Alt du får oss tell å gjær, og det UTEN betaling:
      1. Les (og kommenter) på en blogg kver einaste dag. Trudde ALDRI det sku skje mæ.
      2. Avgi daglige stemma på Vixen. Hallo!?…
      3. Glede oss t utdelinga av Vixen. Hjelpes, ikkje sei det med nån! 🙈

      Og æ runde 50 om kort tid. Festlig.
      Ha en magisk dag ✨

    32. Stemt å alt hver dag😊. Gla for at du hadde tanke om å være så rundhånda, men mølje trur æ itj egne sæ som post pakke, dæm e jo så trær, men ei flaske multe sirup og et reinshjerte eller to går helt supert å send🤣, så tusen takk på forhånd. Ha en superfin dag 😊

    33. Fikk ikke svart igår men følger deg daglig, helt uten noe form for betaling.
      Gleder meg hver dag til å se hvilke du har på hjertet..😘😍

    34. Stemte på dæ, flere ganga,helt gratis.Æ ser frem til hver en dag når æ kan lese bloggen din og alle mat oppskriftan. Har akkorat spist ett stykke av Taco terta og selv om den ikke var like pen som din så smakte den kjempegodt. Så takk for den.

    35. E her æ og og takket være en tlf samtale e dettan den første bloggen æ noen sinne ha læst og fortsatt følger med på😊Ha en fortsatt flott dag☕🤗

    36. Om du vinner kan du sende de 10000 fenalåra til kirkens bymisjon eller noen som trenger de. Evt ett, sånn bare for å være grei. Å ha en «ekte» blogg som motvekt til de andre deltakerne på vixen er betaling nok for resten av oss.

      Og forresten er det helt konge at man bare kan stemme to steder. Det betyr at de som kunne tenkes å stemme mot deg av antipati nå må velge mellom å gjøre det, eller stemme frem sin favoritt i «beauty» eller «fashion». Eller skjønnhet og mote for oss som snakker mest norsk

    37. Har stemt på dæ 😀 Alltid artig å lese å ja den ironien med at absolutt alle får er vel kanskje ikke alle som skjønne 😀 æ vil ikke ha alt det der for da må æ be folk hit hver dag for å hjelpe mæ å spis opp ha ha ha

    38. Har såklart stemt på deg ☺og fryseboksen er rensket for gammel fisk, fryste bær, noen pølser som låg slengt, kylling filet, og ja no entrecôte . Vaska og gjort klar for å ta imot gevinsten 😊det samme er skuffer og skap. Postkassen er utvidet med max str og har masse plass (flaks at det står posten på den, ellers kunne den fort blitt tømt ukentlig av avfallservice)

      ha ha, ironi tilbak -har ikke rørt fryseren, eller det andre faktisk.
      Ha en spretten dag

    39. 563… Fekk itj med mæ at du hadd telling i går.. Sorry.😂
      Itj betalt ei kron.
      Får ta det igjen om d bli feri nordaferr i år.😉
      Har stemt på dæ 7h..

    40. Hæh, æ har ikke fått noe penga hos dæ😤Skal æ gi dæ vippsen min🤣🤣🤣
      Uansett, har prøvd å stemme så mange ganger på dæ at tror æ blir blokka snart🙈🙈🙈
      Æ har latterkramper av din bligg hver gang, bare fortsatt med det, hærlig å læs!
      Lykke til med Vixen!♥️

    41. Hahaha….Må bare flire litt😂. Kan fortsatt ikke tro at noen virkelig trodde du kunne kjøpe deg følgere av bloggen din.
      Og forresten….veldig bra at du korrigerte bloggen din mot slutten av den. Aldri godt å vite. Plutselig kunne det hende noen faktisk forlangte å få disse varene for at de har stemt på deg😂🤷‍♀️.

    42. Hahaha….Må bare flire litt😂. Kan fortsatt ikke tro at noen virkelig trodde du kunne kjøpe deg følgere av bloggen din.
      Og forresten….veldig bra at du korrigerte bloggen din mot slutten av den. Aldri godt å vite. Plutselig kunne det hende noen faktisk forlangte å få disse varene for at de har stemt på deg😂🤷‍♀️.

    43. Har stemt daglig. Bare hyggelig å gi din stemme og håper du får prisene. Som en har skrevet før, rett opp at alle som stemmer får et kilo tørkakjøtt osv 😊

    44. Stemt å kommer susende fra Gudbrandsdalen etter premien. Skal få slippe frakt altså 🤷‍♀️🤪😂

    45. Nånå Kokkejævel, greit at du e slepphendt med pengan, men, alle som stemmer får etc etc?? Blir fort millioner av det der stuntet 😂😂😂
      Ha en flott dag

    46. Takk selv for at du skriver! Bloggen din engasjerer og rører noe i alle oss, din åpenhet og ærlighet er absolutt verdsatt. Selvfølgelig har eg stemt på deg 😊 Ha en strålende onsdag.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg