Norges (nest) BESTE blogg!

Skjermbilde fra bloggen “Gryende”

Blogguniverset er i sannhet mangfoldig univers, og det finnes blogger for nær sagt et hvert interessefelt. Jeg følger relativt godt med på hva som til en hver tid rører seg på topp 100-lista, og det er en blogger jeg bare har fått mer og mer sansen for de siste månedene. Bloggens navne er GRYENDE (Hun forklarte en gang det litt rare navnet, men husker ikke hva det var.) og akkurat i dag ligger hun på 74. plass med bare 177 lesere. Det er latterlig lite for en så god blogger! Det er omtrent i det sjiktet hun ligger hver eneste dag, og jeg klarer ikke se på dette lenger! Hun fortjener minst 5000 lesere, før lunsj, hver eneste dag!

 

Hvorfor jeg velger å trekke fram akkurat denne bloggeren? Vel, foruten de 25 000 kronene som tikket inn på min konto i går kveld, så er dette trolig den mest allsidige bloggeren vi har i Norge. Hun har humor, er svært frittalende, har (mange) meningers mot, og jeg har aldri sett at hun har skrevet nedlatende om enkeltpersoner. I tillegg er hun helt åpenbart litt over gjennomsnittlig intelligent, og har ekstremt mange tanker, ideer og emner som hun skriver om, gjerne flere ganger om dagen. (I alle fall de siste månedene, for jeg tror hun jobber som servitør og er permittert eller noe pga. korona. God tid med andre ord 😉 )

 

Nei, jeg har selvfølgelig ikke fått penger for å framsnakke henne. Det var en spøk. (Flir for faen!) Jeg syns bare hun fortjener langt flere lesere enn hun har i dag. Klikk deg inn på bloggen hennes HER og les deg litt nedover. Hun skriver om, (og han innsikt i), så utrolig mange forskjellige emner at det er umulig å æ være interessert i alt, men du finner garantert noe du liker hvis du scroller litt. I tillegg har hun både selvironi og selvinnsikt, noe som er helt nødvendig hvis man har sterke meninger om det som rører seg. Vil også trekke fram de underfundige  bildene!

 

Som en god serie så brukte jeg litt tid på å virkelig sette pris på denne bloggeren, for av og til kan hun skrive litt “tungt”, men jo mer jeg leste, (først sporadisk, nå nesten daglig), jo mer har har jeg lært å sette pris på denne bloggen.

 

Sjekk ut selv HER

gi  tilbakemelding, og del gjerne bloggen hennes til venner  og slekt hvis du liker hva du leser 🙂

 

Hva jeg ellers gjør kl. 07:23 en lørdags morgen? Perfeksjonerer oppskriften min på FÅRIKÅL selvfølgelig! 😉
(Slik er kokebokforfatterlivet. Det bobles og putres til absolutt alle døgnets tider. Til og med om natten står det noe i ovnen og langtidsteiker, he he…)

 

Vi smattes!

 

 

 

6 kommentarer
    1. Superbra at du framsnakker andre bloggere og Gry Henriksen er vel verdt et besøk. Synes jo det er stas da med en mann på bloggtoppen. Å så ille lenge på toppe da 👍 Litt kritikk får du jo, men hvorfor er det så galt når en mann lager forretning av det? Det har damebloggerne gjort i alle år.

    2. Å herregud, tusen takk!! Nå er jeg ikke bare rørt til tårer, men faktisk målløs (- ‘kællen’ sender sine takksigelser for det) , og det er det jaggu ikke mange som har klart <333

      1. Du fortjener det, (og sikkert gubben også, he he 😉 )! Håper og tror at flere får øynene opp for deg etter denne lille “reklamesnutten”, og hvis du gjør språket ditt bare LITT mer “folkelig”, så er jeg HELT sikker på at du kan klore deg fast helt oppe i toppen. Det er uten tvil der du hører hjemme 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg