Signeringsferden er i gang!

Reklame | Kokeboka di, "Hva skal vi ha til middag?"

Da var dagen endelig kommet og jeg er klar for 2 294 km på veien. I 10 dager til ende skal jeg altså kjøre fra by til by til by for å sette meg ned på ulike bokhandlere for å signere høstens store kokebokoverraskelse, nemlig min egen “Hva skal vi ha til middag?”.

 

Klart jeg kjenner på en viss nervøsitet om det i det hele tatt vil dukke opp noen som helst, men boka har så langt solgt så godt at jeg likevel legger ut på veien med en viss grad av selvtillit. 2 uker til ende som Ark sin mest solgte bok og 1 uke som Norges totalt mest solgte bok, (og tre Vixen-nominasjoner!)  gjør noe med selv (altfor) tett mann, 44.

 

Torsdag 23/9

Storslett

Sentrum bok & papir, kl. 15:00-16:00

*

Fredag 24/9

Tromsø

Ark Nerstranda kl. 14:00-15:00

*

Lørdag 25/9

Tromsø

Norli Jekta kl. 14:00-15:00

*

Søndag 26/9

Åpen for innspill

*

Mandag 27/9

Finnsnes

Ark Finnsnes kl. 16:00-17:00

*

Tirsdag 28/9

Narvik

Narvik vgs. kokkfag, kl. 09:00

Ark Amfi kl. 12:00 (Stikker bare innom og signerer bøkene de har.)

 

Harstad

Ark Amfi Kanebogen kl. 15:00-16:00

*

29/9

Sortland

Norli Sortland kl. 16:00

*

30/9

Fauske

Ark Amfi Fauske kl. Stikker bare innom og signerer det de har

*

Bodø

Ark Glasshuset kl. 14:00-15:00

 

Norli Glasshuset, (stikker innom etterpå og signerer bøkene de har. Mine altså.)

 

Ark City Nord kl. 16:00-17:00

 

Vi har satt grensen ved Bodø. Jeg skal jo tilbake igjen også. Kjører jeg i ett uten pause fra Bodø til Alta, så tar det 17 timer og 55 minutter. Noe sier meg at jeg legger inn en overnatting også på returen…

 

Jeg håper så mange som mulig av dere dukker opp, om så bare for en prat eller for en personlig hilsning i en bok dere allerede har kjøpt. Dette blir gøy!

Jeg kommer, kommer du?

 

 

 

 

 

 

 

12 kommentarer
    1. Var innom bokhandelen på Storslett for å kjøpe to bøker i julegave med personlig hilsen til mine to eldste som er flyttet hjemmefra. Du skrev 15.00-16.00. Jeg var der 15.55. Damen som jobbet der sa du dro før tiden siden det ikke var noen der på en halv time. Hun beklaget veldig på dine vegne. Respektløst å dra før tiden og dårlig reklame for kokkejævel.

      1. Ja, den tar jeg faktisk til meg og beklager. Jeg dro da du kom, 15:55, så utrolig kjedelig. Heldigvis kan du få personlig hilsen hvis du bestiller boka på Kokkejævel.no. Som plaster på såret skal du få et gratis eksemplar av min forrige bok. Håper det hjelper litt i alle fall 🙂

    2. Jeg skjønner at du stopper ved Bodø, men fu trenger da ikke kjøre overalt. Forlaget ditt kan kanskje spytte inn noen penger på denne signeringsferden, eller mer penger hvis de allerede dekker litt. Fra Bodø til Brønnøysund kan du ta fly. Det går direkteruter, mener det tar en times tid. Overnatter du i Brønnøysund, kan du feks kjøre til Sandnessjøen og Mosjøen, og Mo i Rana. Det er en 3-4 timers ferd uten stopp, så det kan du feks bruke en dag på. Overnatte i Mo i Rana, fly til Tromsø. Antagelig via Bodø, men likevel.. Derfra kommer du deg videre til Alta enten via fly eller bil. Det tar bare ett par dager ekstra og da har du vært over hele Nord Norge iallfall. Evt hvis forlaget synes det er for mye penger involvert, og du også, sponser jeg din flybillett fra Bodø til Brønnøysund. Om du vil overnatte i Brønnøysund, kan du få bo hos min bror som gladelig tar imot deg og gir deg ett rom du kan sove på. Ja jeg mener det seriøst, men orker du ikke eller ikke vil har jeg full forståelse for det.

      1. Hei, og takk for generøst tilbud! 😀 Ja, jeg stopper i Bodø av personlige grunner og vet ikke hvor lenge jeg blir der, men maks et par dager. Forlaget hadde nok kjøpt den flybilletten, med det går fort et par-tre ekstra dager hvis jeg skal innom både Brønnøysund, Sandnessjøen, Mosjøen og Mo i Rana. Av samme grunn har vi også dessverre også avskrevet Lofoten. Jeg har jo både en jobb og en liten familien som jeg må tilbake til. Satte en grense på 10 dager. Håper du forstår. 🙂

    3. Skal til Sortland akurat den dagen du er der. Skal ta med boka å komme innom, venter spent på klokkeslett😉

    4. Hei 🙂 Er det meningen at man skal tilsette salt selv på de krydderne som ikke har salt i seg, eller er trenger man ikke det?

    5. Søndag 26. kan du komme til Finnsnes og få med deg konserten til Senja gospel i Finnsnes kirke kl 18😁

      Mandag skal jeg lure noen til å passe butikken mens jeg sniker meg bort i gangen til Ark👍

      God signeringsferd🤩

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg