Skulle skrive om min debutbok, men fant plutselig dette på telefonen og da betydde plutselig ingenting annet noe som helst.

De siste dagene har naturlig nok handlet mye om bok. Det hagler, heldigvis, inn med meldinger på alle kanaler og jeg gjør mitt aller ytterste for å besvare alt innen rimelig tid. Jeg ser på det som skjer nå som en velsignelse. Tenk ar man på bare noen får dager selger tusenvis av bøker og ligger an til å, om ikke trone på toppen, så i alle fall ligge veldig høyt oppe på bestselgerlistene som kommer ut i løpet av neste uke.
Det er nesten helt uvirkelig. Jeg har truffet noe hos noen. Jeg har betydd noe for noen. Og disse noen viser seg å være ganske mange. Så mange at det er helt uvirkelig og at jeg, landets mest oppblåste og selvhøytidelige kokk og blogger, blir både ydmyk, stolt og glad. Jeg fikk det til. Har ikke mer å bevise. Jeg kan slappe av. Kommer ikke til å klare det, men jeg kan. Takk!

 

Dette og sikkert masse lenker om hvor du kan kjøpe boka og hvor absurd gode tilbakemeldinger jeg hadde fått hadde jeg tenkt å skrive. Og at vi har vært på Jekta og handlet MASSE klær til meg og på Tromsøbadet og dyppet michelinkroppen, men da jeg skulle lete etter bilder fant jeg dette

og alt annet stoppet opp.

 

Jeg så på datoen at det var tatt natten/kvelden jeg stumpet av etter at vi hadde vært på fest hos boren til Kjærest. (Les mer om det HER) Jeg kan umulig ha luktet godt, noen steder. Likevel tar hun dette bildet og hun gjør seg ikke til for kamera. Dette var aldri ment for blogg. Hun elsker meg bare. Glad for at livet førte henne i armene mine. Selv om jeg i øyeblikket bildet er sikkert snorker, fjerter og egentlig er helt ufyselig. Da er det kjærlighet. Vi er ikke nyforelsket lenger. Har vært sammen for lenge og opplevd for mye til det.

Akkurat nå ligger hun å sover på hotellsengen. Helt utslitt etter dagen. Vondt i bekkenet har hun hele tiden. Og ryggen. Men hun klager ikke slik som en viss blogger jeg vet om. Hun gjennomfører. Hun er fantastisk. Jeg er veldig, veldig glad for at hun sveipet meg riktig vei på Tinder den gang da.

 

Slik ble det. Bildet satte meg ut. Håper du også har det bra.

 

Og til Kjærest: Jeg elsker deg! På ordentlig <3

 

 

21 kommentarer
    1. Du/dere er bare heilt god. Du hjelper mange med din humor, ærlighet og blogging.
      Tusen takk for at du deler.

    2. Å øyene avløsere henne oppriktig fra ei voksen dame så elsker hun dæ ❤️❤️❤️Masse lykke til med alt og boken skal kjøpes 🤗 ønsker dere alle godt og lykke til vidre i livet 💕💕💕

    3. Fikk boka i posten i går, og leste den i går kveld. Var ikke mulig å legge vekk…..😃
      Flira og grein om hverandre.
      Faen for et liv!
      Nydelig bok, og nydelige folk! ❤
      Takk for at du (dere) deler!
      ❤❤❤

    4. Hereminn du er høy på deg selv, kom tilfeldig inn på bloggen din pga kjerringtanker har anbefalt deg og boken boken din. Men fyttirakker tror aldri jeg har vært i nærheten av noen som har vært så høy på seg som du.

      1. erre mulig?! har fulgt med på denne bloggen en stund og aldri oppfattet denne mannen som høy på seg selv. du som skriver denne ufine kommentaren derimot! som leser uten humor og forståelse, og bare må legge igjen en ekkel kommentar- hva sier det om deg?! ganske mye. jeg blir flau! heldigvis virker det som om kokkejævel har mange trofaste og hyggelige følgere som legger igjen mange og gode ord! stå på, kokkejævel!

      2. Eli, hørt om ironi? Eller at om du ikke har noe fint å si, så la det være. Men ironi Eli, det er stikkordet her… God lørdag til deg, og så får vi håpe humøret ditt bedrer seg😊

    5. Så fint bilde, bilde sier alt ord blir egentlig overflødig 🥰.
      Ha en fin siste kveld i Tromsø, alle 3 eller det blir jo 4 ❤❤💙💙

    6. Nydelig bilde..
      Idag fikk jeg boka, med signatur👍den skal få hvile til jeg har lest ut krimboka jeg holder på med. (Hvis jeg klarer det)

    7. Sååå herlig bilde kjærest har tatt😍. Dåkker må jo bare være som skapt for hverandre👍. Du kan vel no senke skuldrene dine til normalt nivå,med et sånt enormt boksalg du har👌. Eg skal til Finnsnes,var det 2 september du skal dit? Boka skal eg ha uansett signatur eller ei. Er så utrulig glad på dine vegne at alt går din vei no,det fortjener du virkelig etter alle plagene dine😉. Ha en strålende kveld,i mårra blir det enda varmere😎

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg